صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح نهمین هتل گروه هتل‌های Hyatt در فرانسه
افتتاح نهمین هتل گروه هتل‌های Hyatt در فرانسه - تصویر 1

افتتاح نهمین هتل گروه هتل‌های Hyatt در فرانسه

ایجاد شده: 22/تیر/1398       آخرین ویرایش: 26/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt قصد دارد تا نهمین هتل خود در کشور فرانسه با نام Hyatt Regency Chantilly را در شهر تاریخی و آرام Chantilly افتتاح کند.

این هتل تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی "شارل دوگل" و 45 دقیقه از مرکز شهر پاریس، فاصله دارد و می‌تواند پذیرای میهمانان تجاری و دیگر میهمانانی باشد که برای تفریح به این منطقه سفر می‌کنند.

امکانات عالی این هتل در کنار محیط آرامش بخش باعث ایجاد آرامش و بازیابی ذهنی و جسمی افراد می‌شود. در نزدیکی این هتل، باشگاه معروف اسب‌دوانی Chantilly و همچنین زمین‌های متعدد گلف قرار گرفته که می‌تواند برای میهمانان علاقه‌مند به این تفریحات بسیار جذاب باشد. از سوی دیگر آنها می‌توانند با گشت و گذار به وسیله دوچرخه و یا اسب از گنجینه‌های تاریخی و طبیعی منطقه بازدید کنند.

هتل Hyatt Regency Chantilly شامل 8 ساختمان و 211 اتاق مدرن و بزرگ از جمله 14 سوئیت لوکس است که در میان درختان سرسبز، منظره زیبایی را به وجود آورده است و به عنوان محل برگزاری رویدادهای مختلف از جمله مراسم عروسی، رویدادهای اجتماعی، نمایشگاه‌ها، جلسات و کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...