صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح نخستین هتل برند Hyatt Place در کشور ژاپن
افتتاح نخستین هتل برند Hyatt Place در کشور ژاپن - تصویر 1

افتتاح نخستین هتل برند Hyatt Place در کشور ژاپن

ایجاد شده: 29/تیر/1398       آخرین ویرایش: 29/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Hyatt قصد دارد تا نخستین هتل خود تحت برند Hyatt Place در کشور ژاپن را افتتاح کند که بیست و چهارمین حضور این برند در سطح قاره آسیا خواهد بود.

هتل Hyatt Place در شهر توکیو، دارای ویژگی‌های طراحی خلاقانه این برند مانند جو آرام، تجهیزات کاربردی و ارائه غذا به صورت شبانه‌روزی، خواهد بود.

نخستین هتل از برند گروه هتلداری Hyatt در کشور ژاپن در سال 1980 میلادی، راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون 30 هتل از 7 برند مختلف در این کشور، فعالیت می‌کند.

برند هتل Hyatt Place همواره بر خواسته‌ها، نیازها و تصورات گسترده میهمانان تاکید می‌کند که نشان می‌دهد، میهمانان به دنبال تجربه‌های شیک و لاکچری، راحت و بی‌نظیری هستند که متناسب با شیوه زندگی آنهاست.

برند هتلداری Hyatt Place در کشور ژاپن به دنبال ارائه خدمات هتلداری غیر رسمی، هدفمند و گزینشی در محیطی با طراحی هوشمند، تکنولوژی محور و به سبک معاصر است.

این هتل تنها 30 دقیقه با مرکز شهر توکیو، 34 کیلومتر با فرودگاه Haneda و 55 کیلومتر نیز از فرودگاه Nartia فاصله دارد و از فضایی شبیه به ریزورت همراه با نمایی بی‌نظیر از خلیج توکیو، برخوردار است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...