صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح جدیدترین بوتیک هتل INDIGO توسط گروه هتل‌های Intercontinental در مسکو
افتتاح جدیدترین بوتیک هتل INDIGO توسط گروه هتل‌های Intercontinental در مسکو - تصویر 1

افتتاح جدیدترین بوتیک هتل INDIGO توسط گروه هتل‌های Intercontinental در مسکو

ایجاد شده: 9/دی/1398       آخرین ویرایش: 23/دی/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری بین‌المللی Intercontinental پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت JSC Tverskaya 24، قصد دارد تا پایان سال 2020 هتل INDIGO را در شهر مسکو، افتتاح کند.

هتل‌های INDIGO که فعالیت خود را از سال 2004 میلادی آغاز کرده‌اند هم‌اکنون به عنوان یکی از برندهای برجسته بوتیک هتل در سطح جهان، شناخته شده و با سرعت در حال رشد هستند.

برند هتلداری INDIGO که دومین برند مجلل در سطح قاره اروپا محسوب می‌شود در حال حاضر دارای بیش از 100 هتل در 19 کشور دنیاست و قصد دارد طی سه تا پنج سال آینده، تعداد هتل‌های خود را به دو برابر افزایش دهد.

هر یک از هتل‌های این مجموعه الهام گرفته از یک فرهنگ خاص است. هتل جدید INDIGO در شهر مسکو که دومین هتل این برند در کشور روسیه نیز به حساب می‌آید، دارای حدود 100 اتاق و یک سالن ورزشی خواهد بود.

بوتیک هتل INDIGO مسکو در واقع یک ساختمان تاریخی است که تبدیل به این مجموعه مجلل شده است. در اطراف این بوتیک هتل، کوچه‌ها و خیابان‎های زیبایی وجود دارد که شهر را به هم وصل می‌کند و جاذبه‌های مهم را در دسترس قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی بوتیک هتل INDIGO در شهر مسکو باعث می‌شود تا میهمانان بتوانند از بخش‌های تاریخی داخل و یا بیرون از هتل بازدید داشته باشند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...