صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح بوتیک هتل Life House در Little Havana
افتتاح بوتیک هتل Life House در Little Havana - تصویر 1

افتتاح بوتیک هتل Life House در Little Havana

ایجاد شده: 10/آبان/1397       آخرین ویرایش: 12/آبان/1397

افتتاح یک بوتیک هتل جدید در Little Havana به نام Life House به گردشگران و مسافران این امکان را می‌دهد تا مانند افراد محلی زندگی کنند.

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز، بوتیک هتل Life House در تاریخ 28 دسامبر به عنوان اولین بوتیک هتل منطقه و اولین هتل از این برند که یک استارت‌آپ اقامتی محسوب می‌شود، افتتاح خواهد شد.

این هتل دارای 33 اتاق است و برای افرادی که به دنبال تجربه جدید، مقرون بصرفه و امکانات لوکس هستند بسیار مناسب است.

شرکت Life House که دفتر اصلی آن در شهر نیویورک قرار دارد و از سوی افرادی از شهرهای کالیفرنیا و لندن حمایت مالی می‌شود، مبلغی حدود 70 میلیون دلار در این پروژه سرمایه‌گذار کرده است. سرمایه‌گذاران این پروژه معتقدند که مسافران نسل جوان به سمت فناوری‌های هوشمندانه، پیشگام و طراحی شیک و منحصربفرد این هتل جذب خواهند شد.

یکی از مزایای اصلی بوتیک هتل Life House ارتباط میهمان با جامعه محلی است و به این دلیل همیشه داستان‌هایی برای تعریف به میهمانان خود دارد.

این هتل همچنین از یک نرم‌افزار منحصربفرد برخوردار است که به میهمانان اجازه می‌دهد تا سفر خود را مدیریت، اتاق خود را رزرو، ورود و خروج را بررسی و در طول اقامت با پرسنل هتل صحبت کنند.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار اختصاصی، انجمن‌ها و تالارهای گفتگو در زمینه سلامتی، طبیعت و غذاست که به میهمانان این امکان را می‌دهد که رویدادهای محلی را بررسی کنند. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...