صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح اولین سوئیت گیاه‌خواری جهان در هتل Hilton Bankside
افتتاح اولین سوئیت گیاه‌خواری جهان در هتل Hilton Bankside - تصویر 1

افتتاح اولین سوئیت گیاه‌خواری جهان در هتل Hilton Bankside

ایجاد شده: 24/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 24/شهریور/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Hilton Bankside با همکاری متخصصان طراحی و پس از تائید انجمن گیاه‌خوران، نخستین سوئیت گیاه‌خواری در سطح جهان را افتتاح کرد.

این سوئیت تجربه‌ای کامل از گیاه‌خورای را ارائه می‌کند و از یک میز Check in گیاهی جهت پذیرش میهمانان، کارت‌های کلیدی و تخت‌خواب‌های گیاهی و فرشی سازگار با محیط زیست تشکیل شده است.

صندلی‌های چرمی از جنس درخت آناناس با نام Piñatex به طور گسترده‌ای در تمامی بخش‌های هتل به چشم می‌خورد و همچنین کلیدهای کارتی نیز در یک کیف پول Piñatex با رنگ‌های جذاب قرار داده شده است.

در تولید پرده‌های ابریشمی این سوئیت، هیچ کرم ابریشمی نابود نشده و از پشم هیچ گوسفندی نیز استفاده نشده است و میهمانان می‌توانند فرش‌های پنبه‌ای ارگانیگ پایدار و فرش‌های بامبو را بین انگشتان پای خود احساس کنند.

بالشت‌ها با استفاده از گندم سیاه یا kapok پُر شده‌اند و در حمام نیز از لوازم توالت گیاهی Prija که تمیزی را تضمین می‌کند، استفاده شده است. از سوی دیگر هیچ یک از محصولاتی که برای تمیز کردن اتاق از آنها استفاده می‌شود نیز از مواد حیوانی نیست.

مینی‌بار سوئیت گیاه‌خواری از میوه‌ها و نوشیدنی‌های سالم تشکیل شده است و میهمانان می‌توانند از طعم دلپذیر تنقلات گیاهی و غذاهای اصلی گیاهی در هر وعده غذایی، لذت ببرند.

منوی سوئیت گیاه‌خواری هتل Hilton Bankside از شش غذای اصلی شامل حوموس، بروکلی و گردو، قارچ Portobello با روغن بادمجان کبابی، نان Khobex، غذایی به نام Dhal با پیاز و moutabel تشکیل شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...