صفحه اصلی / اخبار داخلی / با استناد به چه مصوبه‌ای تعرفه حامل‌های انرژی افزایش یافته است
با استناد به چه مصوبه‌ای تعرفه حامل‌های انرژی افزایش یافته است - تصویر 1

با استناد به چه مصوبه‌ای تعرفه حامل‌های انرژی افزایش یافته است

ایجاد شده: 27/دی/1400       آخرین ویرایش: 27/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " کامیار اسکندریون " دبیر جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت: ما حمایت نمی‌خواهیم ای کاش اجازه دهند که صنعت هتلداری و گردشگری راه خودش رو برود،  متأسفانه 80 درصد هتل‌ها پروانه بهره‌برداری را که حق مسلم‌شان است نمی‌توانند دریافت کنند جه برسد به حداقل سوبسیدها! نمی دانم چقدر باید فریاد بزنیم؟ اگر واقعا نمی‌خواهید این صنعت پا بگیرد خیلی راحت تغییر کاربری‌ها را بدهید.

وی افزود: چقدر باید دوندگی کنیم؟ واقعا همکاران سراسر کشور مستاصل شده اند، من یک نفر از همکاران را ندیدم که در ۲۲۰۰ هتل و ۴۰۰۰ هزار هتل آپارتمان از شغل خودش رضایت داشته باشد، ما در ابتدایی ترین موضوعات مانده‌ایم و اخیراً هم که تیر خلاص را با افزایش تعرفه‌ حامل‌های انرژی زدند.

با استناد به چه چیزی؟ اگر مصوبه مجلس بوده چرا ما خبر نداریم؟ اقای سیادتان در هتل خودش ۱۲۰ پرسنل دارد، یعنی ۱۲۰ خانوار!‍ در مجموعه آقای حمزه زاده نزدیک هزار نفر نان می برند آن وقت ما در ابتدایی ترین موضوعات مانده ایم.

اسکندریون با اشاره به اینکه ما یک برنامه مدون برای گردشگری کشور نداریم، گفت: دلیل این امر باور نداشتن صنعت گردشگری است، چرا که اگر این صنعت را باور داشتیم مثل سازمان تامین اجتماعی برایش برنامه می نوشتیم. یکی از ستون‌هایی که می تواند مشکلات را پیگیری و حل کند رسانه است و ما امید داریم رسانه فریاد ما را به گوش مسئولان برساند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...