صفحه اصلی / اخبار داخلی / از مدیران متخلف شکایت می‌کنیم
از مدیران متخلف شکایت می‌کنیم - تصویر 1

از مدیران متخلف شکایت می‌کنیم

ایجاد شده: 5/تیر/1400       آخرین ویرایش: 5/تیر/1400

به گزارش هتل نیوز و به نقل از ایسنا، " سیدامیرناصر طباطبایی " خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور و رئیس جامعه هتلداران یزد ضمن انتقاد به وضعیت حاکم در اجرای مصوبات ستاد کرونا اظهار کرد: با وجود مصوباتی که منجر به اعمال محدودیت‌های متعدد شد و با توجه به این که یزد جزو شهرهایی بود که از ابتدا به صورت خودجوش توسط اصناف گردشگری تعطیل شد و سپس بیشترین همراهی را این صنف و صنعت داشت، مصوبات حمایتی ستاد کرونا به خوبی در این باره برای این بخش اجرایی نشد.

وی با گلایه از کوتاهی در اجرای مصوبات حمایتی کرونا در استان تصریح کرد: ستاد ملی کرونا در بخش تسهیلات، وام‌ها و شرایطی را برای بخش گردشگری در نظر گرفت اما با بیشترین چالش‌ها در این حوزه روبرو شدیم.

این مسئول با بیان این که برخورد بانک‌ها بسیار بد بود، تصریح کرد: نه تنها بانک‌ها بلکه دستگاه‌های خدمات‌رسان هم به مصوبات کرونا بی‌توجهی کردند.

وی با بیان این که دستگاه‌ها و بانک‌ها نسبت به مصوبات حمایتی ستاد کروان اظهار بی اطلاعی می‌کنند، گفت: حتی زمانی که نیروهایمان نیز بیکار بودند، بیمه آن‌ها طبق موعد پرداخت شد و نسبت به پرداخت حقوق پرسنل و سایر شرایط به وجود آمده اقدام کردیم اما با وجود همه جلسات و هماهنگی‌ها، مصوبات را زیر پا گذاشتند و مدیر دستگاه‌های مربوطه هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این مسئول با بیان این که اجرای مصوبات اختیاری نیست، نسبت به عملکرد دستگاه ها ابراز ناراحتی کرد و با بیان این که تاکنون 35 درصد از شاغلان این صنف و صنعت از گردشگری خارج شده‌اند، تصریح کرد: با این عملکرد در قبال این صنعت، گردشگری را از بین خواهید برد.

خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور و رئیس جامعه هتلداران استان یزد، خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت نامطلوب حاکم بر هتل‌ها، اگر این روند ادامه پیدا کند، از طریق محاکم قضایی از مدیران متخلف شکایت می‌کنیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...