صفحه اصلی / اخبار داخلی / از لغو روادید دو طرفه با روسیه تا رونمایی از برند ملی گردشگری
از لغو روادید دو طرفه با روسیه تا رونمایی از برند ملی گردشگری - تصویر 1

از لغو روادید دو طرفه با روسیه تا رونمایی از برند ملی گردشگری

ایجاد شده: 12/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 12/شهریور/1399

به گزارش هتل‌نیوز، هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش خصوصی گردشگری با حضور وزیر، معاون، روسا و نمایندگان تشکل‌ها و جمعی از فعالان بخش خصوصی گردشگری کشور، برگزار شد.

"علی‌اصغر مونسان" وزیر گردشگری کشور در این نشست با اشاره به اهمیت برند ملی گردشگری و نقش و جایگاه آن در تبلیغات و بازاریابی محصولات گردشگری، اظهار داشت: جای برند ملی گردشگری واقعاً خالی بود و امروز خوشحالیم که این برند تدوین شده و در مهرماه امسال همزمان با هفته گردشگری رونمایی خواهد شد.

وزیر گردشگری دغدغه‌های مسئولان وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت در ترددها را منطقی و صحیح ارزیابی کرد و با بیان اینکه سفر در اختیار ما نیست و نمی‌توانیم به مردم بگوئیم که سفر بروید یا نروید، گفت: یکی از موضوعاتی که باید در دوران شیوع کرونا به آن توجه داشت، برنامه‌ریزی برای سفر هوشمند یا مسئولانه است.

"مونسان" در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جذب گردشگران خارجی اشاره کرد و ابراز داشت: با در نظر گرفتن نظر وزارت بهداشت و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌توانیم موضوع جذب گردشگر خارجی را مجدداً آغاز کنیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت گردشگری برای جذب گردشگران خارجی به کشور، موضوع لغو روادید است که خوشبختانه اجرای آن در خصوص کشورهای چین و عمان، نتایج خوبی در پی داشت. در پایان ماه جاری سفری به روسیه خواهیم داشت و موضوع لغو روادید بین ایران و روسیه نیز نهایی خواهد شد.

در ادامه این نشست معاون گردشگری کشور ضمن تشریح اقدامات حمایتی صورت گرفته از فعالان گردشگری در برابر خسارات ناشی از کرونا، گفت: بسته حمایتی جدیدی برای فعالان حوزه گردشگری در دست تدوین است که در آن موضوعاتی مانند اعطای تسهیلات ۱۲ درصدی با تنفس یک ساله در حال بررسی است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...