صفحه اصلی / اخبار خارجی / اجلاس گروه ۲۰؛ فرصت‌ سازی ایتالیا برای احیای صنعت گردشگری
اجلاس گروه ۲۰؛ فرصت‌ سازی ایتالیا برای احیای صنعت گردشگری - تصویر 1

اجلاس گروه ۲۰؛ فرصت‌ سازی ایتالیا برای احیای صنعت گردشگری

ایجاد شده: 9/آبان/1400       آخرین ویرایش: 9/آبان/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، اسی-فرهنگی و در عین حال تبلیغاتی، همسران مقام‌های ارشد شرکت‌کننده در اجلاس را، در یکی از برنامه‌های جانبی، به تماشای جاذبه‌های گردشگری رم برد.

در تصاویری که از این تور سیاحتی در رسانه‌های غربی منتشر شده، همسران رئیسان جمهوری و نخست وزیران ۲۰ قدرت اقتصادی جهان از مناطق دیدنی و تاریخی رم همچون تماشاخانه «کولوسئوم» بازدید کرده و نهار را در ویلای تاریخی «دوریا پامفیلی» صرف کردند.

به نظر می‌رسد که دولت ایتالیا از فرصت میزبانی از این اجلاس جهانی بهره‌برداری کرده تا صنعت گردشگری خود را بیش از پیش تقویت نموده و به دوران پر رونق پیش از شیوع ویروس کرونا بازگرداند.

بر اساس مطالعه‌ای که چندی پیش توسط سازمان گردشگری و تجارت ایتالیا  منتشر شد، در تابستان امسال و پس از فروکش کردن بیماری کووید و افزایش نرخ واکسیناسیون، تعداد بی‌سابقه‌ای از مسافران ایتالیایی به مناطق سیاحتی کشورشان سفر کرده و به گردشگری داخلی رونق بخشیدند.

بر اساس این پژوهش، ۲۳ میلیون ایتالیایی در تابستان ۲۰۲۱ در وطن خود تعطیلات را سپری کردند. این رقم در سال ۲۰۲۰، ۱۷ میلیون و در سال ۲۰۱۹ و قبل از همه‌گیری کرونا ۱۸ میلیون نفر بود.

این پژوهش نشان می‌دهد که حدود شش میلیون گردشگر خارجی نیز در مدت مشابه به این کشور مدیترانه‌ای سفر کردند که گرچه بسیار کمتر از سال‌های قبل از همه‌گیری است، اما بیشتر از حد انتظار است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...