صفحه اصلی / اخبار داخلی / آغاز مذاکرات با آژانس‌های روسیه برای جذب گردشگر
آغاز مذاکرات با آژانس‌های روسیه برای جذب گردشگر - تصویر 1

آغاز مذاکرات با آژانس‌های روسیه برای جذب گردشگر

ایجاد شده: 22/مهر/1399       آخرین ویرایش: 22/مهر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به لغو سفر هیات گردشگری ایران به روسیه به دلیل شیوع موج جدید کرونا در این کشور، ظهار داشت: در شرایط فعلی فقط چند نفر از روسای تشکل‌ها در حد محدود وزیر گردشگری را در سفر به روسیه همراهی می‌کنیم.

"ابراهیم پورفرج" با بیان اینکه در این سفر قرار است تفاهم‌نامه لغو روادید گروهی بین وزرای گردشگری دو کشور به امضا برسد، گفت: مذاکره با برخی آژانس‌های طرف روس را آغاز کرده‌ایم که ایران را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

"پورفرج" همچنین گفت: جامعه تورگردانان نیز در تلاش برای مذاکره با اتحادیه‌های تورفرست است که نتیجه آن منجر به جذب گردشگر شود.

وی افزود: تلاشمان این است تا با لغو روادید گروهی، روند ورود و خروج گردشگر بین دو کشور را بالعکس کنیم و به نفع ایران تغییر دهیم.

رئیس جامعه تورگردانان ایران تصریح کرد: روس‌ها با وجود روابط خوب سیاسی، شناخت کافی از ایران ندارند و در انتخاب مقصد گردشگری به ایران فکر نمی‌کنند. ما باید این پتانسیل را با افرایش رفت و آمدها و شناساندن ایران به آنها تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: ما در طول سال در بیش از ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنیم اما چون روسیه تاکنون به عنوان مقصد گردشگری مطرح نبوده در نمایشگاه‌های این کشور حضور جدی نداشته‌ایم. روسیه از نظر گردشگری بازار بسیار خوبی است و برای آن پیش‌بینی مانند چین داریم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...