صفحه اصلی / اخبار داخلی / آتش اختلاف نظرها دامنگیر حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاران و مردم منطقه آزاد چابهار خواهد شد
آتش اختلاف نظرها دامنگیر حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاران و مردم منطقه آزاد چابهار خواهد شد - تصویر 1

آتش اختلاف نظرها دامنگیر حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاران و مردم منطقه آزاد چابهار خواهد شد

ایجاد شده: 25/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 29/شهریور/1399

به گزارش هتل‌نیوز، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار در خصوص اتفاقات روزهای اخیر و تعطیلی فرودگاه "کنارک" برای جلوگیری از احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار، اظهار داشت: تمامی مجوزها و استانداردهای لازم برای احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار اخذ شده است و منطقه آزاد چابهار خود‌ را موظف به تکمیل این پروژه می‌داند.

"فرزین حقدل" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز، ابراز داشت: منطقه آزاد چابهار، دروازه ورودی گردشگران داخلی و خارجی به جنوب شرق کشور به ویژه سواحل مکران که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته به حساب می‌آید.

"حقدل" بیان داشت: اختلاف‌نظرها طی سال‌های گذشته مانع از توسعه منطقه آزاد چابهار در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های گردشگری مانند احداث فرودگاه بین‌المللی شده است.

وی افزود: امیدوارم نتایج جلسات مقامات ذی ربط به نفع مردم و اقتصاد جامعه باشد ولی تا این لحظه فرودگاه "کنارک" همچنان تعطیل است.

وی در پایان گفت: مقامات نیروی هوایی اعلام کرد‌ه‌اند که منطقه آزاد چابهار باید سرمایه‌گذاری خود در فرودگاه نظامی "کنارک" را ادامه دهد و مانع از عملیات احداث فرودگاه جدید شده‌اند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...