صفحه اصلی / اخبار داخلی / رزرواسیون آنلاین هتل‌ها نمونه موفقی از خرده‌فروشی در صنعت گردشگری است
 رزرواسیون آنلاین هتل‌ها نمونه موفقی از خرده‌فروشی در صنعت گردشگری است - تصویر 1

رزرواسیون آنلاین هتل‌ها نمونه موفقی از خرده‌فروشی در صنعت گردشگری است

ایجاد شده: 20/دی/1399       آخرین ویرایش: 20/دی/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران ایران در اولین جلسه خبرگان صنعت خرده‌فروشی اظهار داشت: در صنعت گردشگری و هتلداری راه‌های مختلفی برای فروش خدمات به مشتری‌های وجود دارد.

"جمشید حمزه‌زاده" ابراز داشت: در هتلداری، محوریت با خدمات است و چون خدمات قابل لمس و رویت نیست، سنجش آن هم پیچیده‌تر است و متر و معیارهای خاص خودش را دارد.

"حمزه‌زاده" تشریح کرد: از جمله مزایای خرده‌فروشی در صنعت هتلداری می‌توان به حضور بیشتر در بازارهای رقابتی، حضور همزمان در چندین بازار، ایجاد تنوع برای مهمان و امکان ارائه خدمات بهتر، اشاره کرد اما در مقابل این مزایا، امکان ارائه تخفیف‌های بالا و بسته‌های ویژه در رزواسیون آنلاین چندان میسر نیست و نرخ در برابر مهمان انعطاف ندارد.

وی افزود: همچنین راه‌اندازی، تجهیز و نگهداری سیستم‌های فروش، هزینه‌بردار است و مستلزم بسترها و زیرساخت‌های مناسب است.

رئیس جامعه هتلداران ایران در ادامه با اشاره و تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراکز اقامتی و رسمی کشور، گفت: عدم وجود حتی یک گزارش از انتقال بیماری در هتل‌ها، افتخار جامعه هتلداران و صنعت هتلداری ایران است.

وی ادامه داد: مسئولین و به ویژه صدا و سیما برای جلوگیری از شیوع بیماری در جریان سفرهای مردمی، باید در مورد خطرات اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان تاکید کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی و قانونی حتی از خانه‌های مردم نیز در برابر کرونا امن‌تر هستند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...