صفحه اصلی / اخبار داخلی / بهترین روش تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ایران، دهان به دهان و فرد به فرد است
 بهترین روش تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ایران، دهان به دهان و فرد به فرد است - تصویر 1

بهترین روش تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ایران، دهان به دهان و فرد به فرد است

ایجاد شده: 29/آذر/1399       آخرین ویرایش: 3/دی/1399
به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری کشور اظهار داشت: آنچه گردشگری ایران را دچار چالش و تهدید کرده است، ترورهای سیاسی نیست.

"ولی تیموری" ابراز داشت: در حال حاضر بزرگترین چالش گردشگری، ناممکن بودن سفر گردشگران خارجی به ایران و توقف صدور ویزای توریستی است.

"تیموری" تصریح کرد: پیشنهادات ما برای از سرگیری تعاملات گردشگری زیاد است و خیلی جدی این خط مشی را دنبال می‌کنیم.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: دغدغه وزارت بهداشت قابل فهم و درک است اما به نظر می‌رسد اگر مشورت کنیم به راهکار برسیم.

وی افزود: به دلیل کمبود بودجه، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران مانند گذشته بر روش‌های دهان به دهان و فرد به فرد، متمرکز است.

وی در پایان گفت: موثرترین روش ایران برای اعتمادسازی گردشگران در این دوران، نشان دادن شرایط ایمنی و جلب اعتماد از نزدیک است.

جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...