صفحه اصلی / اخبار خارجی / یاتا مرکز ایمنی و انطباق را راه اندازی می کند
یاتا مرکز ایمنی و انطباق را راه اندازی می کند - تصویر 1

یاتا مرکز ایمنی و انطباق را راه اندازی می کند

ایجاد شده: سه روز قبل       آخرین ویرایش: سه روز قبل

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ با تمرکز اولیه بر حسابرسی ایمنی عملیاتی یاتا موسوم به آیوسا، اعضای انجمن یاتا کانکت می‌توانند به این پلت فرم برای تبادل امن اسناد ایمنی، اشتراک‌گذاری اطلاعات و همکاری برای حمایت از پیشرفت‌های بیشتر در ایمنی هوانوردی دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

علاوه بر رجیستری آیوسا، یاتا کانکت همچنین دارای یک مخزن اسناد خصوصی امن با قابلیت‌های تحلیلی است. محتویات مخزن اسناد شامل گزارش های حسابرسی آیوسا، استانداردها و اطلاعات مرتبط، ٤٤٠ نمایه خطوط هوایی، هشدارهای صنعت و منابع خبری است که قابل دسترسی و اشتراک گذاری است.

حدود ٢٣٠٠ متخصص ایمنی هوانوردی برای پیوستن به جامعه یاتا کانکت دعوت شده اند که تنظیم کننده ها، خطوط هوایی ثبت شده در آیوسا را پوشش می دهد.

یاتا کانکت به متخصصان ایمنی هوانوردی در دولت و صنعت ابزاری برای ایمن تر کردن پرواز در زمان واقعی ارائه می دهد. یاتا کانکت اشتراک گذاری گزارش آیوسا، پاسخ به پرسشنامه ها و به روز رسانی اطلاعات را به ارمغان می آورد. 

در این خصوص ویلی والش، مدیرکل یاتا گفت : با جمع‌آوری داده‌های مهم ممیزی آیوسا در یک مکان، به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها و آسان‌تر کردن مکانیزم تبادل اطلاعات، یاتا کانکت ابزاری قانع‌کننده برای همه کسانی است که در انطباق و نظارت ایمنی هوانوردی دخیل هستند.

راه اندازی یاتا کانکت مستقیماً به چالش رو به رشد متخصصان ایمنی برای مدیریت اسناد پاسخ می دهد. در مواجهه با عملیات رو به رشد، الزامات نظارتی و محیط های عملیاتی پیچیده تر ، انتظار می رود تبادل اطلاعات و اسناد بر روی یک پلت فرم واحد، کارایی را تا حد زیادی افزایش دهد.

با گذشت زمان و در پاسخ به نیازهای کاربران، یاتا کانکت رشد خواهد کرد و قابلیت‌هایی به آن اضافه می‌کند تا آن را به سامانه ای متمرکز برای متخصصان ایمنی هوانوردی تبدیل کند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...