صفحه اصلی / اخبار داخلی / نمایشگاه‌ گردشگری تبریز، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌‌های استان‌ها
نمایشگاه‌ گردشگری تبریز، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌‌های استان‌ها - تصویر 1

نمایشگاه‌ گردشگری تبریز، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌‌های استان‌ها

ایجاد شده: سه روز قبل       آخرین ویرایش: سه روز قبل

به گزارش ایتنا ؛ " احمد حمزه زاده " مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت :

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز، فرصتی برای معرفی آثار، مزیت ها و ظرفیت های این ۲ حوزه مهم فرهنگی و اجتماعی کشور است.

حضور تعداد ۲۸ استان در این ۲ نمایشگاه قطعی شده است و رایزنی ها برای حضور استان های خراسان شمالی، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد نیز ادامه دارد.

مقدمات برپایی این ۲ نمایشگاه به طور همزمان از مدت ها قبل و با همکاری کانون تشکل های گردشگری آذربایجان شرقی آغاز شده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این دوره متفاوت تر از دوره های قبلی برگزار شود.

آمار و ارقام مربوط به تعداد ورودی های گردشگران در فصل تابستان به آذربایجان شرقی نشان دهنده تاثیرگذاری چنین نمایشگاه هایی است که باید در سال های آینده با قدرت و احصای نقاط منفی و ضعف به مسیر خود تداوم دهد.

۱۷ خبرنگار و فیلمبردار از کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، ایتالیا، آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان و ازبکستان برای حضور در تبریز دعوت شده اند که تعداد ۵۵ فعال رسانه ای نیز از تهران همزمان با برگزاری این ۲ نمایشگاه در تبریز حضور خواهند داشت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاونین وزارتخانه حضور خواهند داشت.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...