صفحه اصلی / اخبار داخلی / در وبینار مهمان‌نوازی و نقش سرمایه انسانی چه گذشت؟
در وبینار مهمان‌نوازی و نقش سرمایه انسانی چه گذشت؟ - تصویر 1

در وبینار مهمان‌نوازی و نقش سرمایه انسانی چه گذشت؟

ایجاد شده: امروز       آخرین ویرایش: امروز

وبینار «مهمان‌نوازی و نقش سرمایه انسانی» به میزبانی شبکه متخصصین گردشگری فارسی‌زبان (شگرف) در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ میلادی)  برگزار شد. 

ارمغان صادق‌بیگی ؛

تفاوت هتل‌های امروزی در سرمایه انسانی آن‌هاست، چرا که هتل‌ها از نظر فیزیکی و تکنولوژیکی بسیار شبیه به هم شده‌اند.

برای استخدام و مدیریت منابع انسانی بااستعداد، باید به شایستگی‌های کلیدی افراد همچون هوش هیجانی، توانایی حل مسئله و مدیریت بحران توجه داشت.

مهنا نیک‌بین ؛

نسل Z با تفاوت‌های چشمگیری نسبت به نسل‌های قبل، به دنبال انعطاف‌پذیری، تنوع شغلی و تعامل بیشتر هستند. 

نسل Z به دلیل رشد در عصر دیجیتال به فناوری‌های نوین علاقه‌مند هستند و این ویژگی آن‌ها می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در صنعت مهمان‌نوازی ایجاد کند. 

مدیران باید برای ارتباط با این نسل استراتژی‌های تعاملی و پویا داشته باشند و آنها را در فرایند تصمیم‌گیری دخیل نمایند.

محمد نادعلیان ؛

فاکتور اصلی موفقیت هتل‌ها، ارائه خدمات باکیفیت است که توسط سرمایه انسانی شایسته و متعهد ارائه می‌شود. 

ارزیابی و پاداش عملکرد کارکنان هتل اسپیناس بر اساس استراتژی BSC در حال اجرا است.

این استراتژی بر اساس چهار شاخص یادگیری و رشد٬ عملکرد داخلی٬ رضایت مهمانان٬ و امور مالی سازمان٬ عملکرد کارکنان را ارزیابی می کند و بر این اساس به آنها پاداش می‌دهد.

نادر رفتاری ؛

تعامل سازنده با کارکنان و توجه به دغدغه‌های آن‌ها٬ همواره از استراتژی‌های کلیدی برای کاهش نرخ جابجایی نیروی انسانی در این سازمان بوده است. 

احسان تقی‌زاده انصاری؛

تعاریف مختلف از واژه استعداد و شاخص‌های مربوط به آن وجود دارد.

باید به مدیریت استعدادها در صنعت مهمان‌نوازی باید پرداخته شود. 

برای مشاهده ویدئوی این وبینار از طریق لینک زیر اقدام نمائید 👇🏻

lnkd.in/gCGxjCVP


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...