وبینار «مهماننوازی و نقش سرمایه انسانی» به میزبانی شبکه متخصصین گردشگری فارسیزبان (شگرف) در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ میلادی) برگزار شد.
ارمغان صادقبیگی ؛
تفاوت هتلهای امروزی در سرمایه انسانی آنهاست، چرا که هتلها از نظر فیزیکی و تکنولوژیکی بسیار شبیه به هم شدهاند.
برای استخدام و مدیریت منابع انسانی بااستعداد، باید به شایستگیهای کلیدی افراد همچون هوش هیجانی، توانایی حل مسئله و مدیریت بحران توجه داشت.
مهنا نیکبین ؛
نسل Z با تفاوتهای چشمگیری نسبت به نسلهای قبل، به دنبال انعطافپذیری، تنوع شغلی و تعامل بیشتر هستند.
نسل Z به دلیل رشد در عصر دیجیتال به فناوریهای نوین علاقهمند هستند و این ویژگی آنها میتواند فرصتهای جدیدی را در صنعت مهماننوازی ایجاد کند.
مدیران باید برای ارتباط با این نسل استراتژیهای تعاملی و پویا داشته باشند و آنها را در فرایند تصمیمگیری دخیل نمایند.
محمد نادعلیان ؛
فاکتور اصلی موفقیت هتلها، ارائه خدمات باکیفیت است که توسط سرمایه انسانی شایسته و متعهد ارائه میشود.
ارزیابی و پاداش عملکرد کارکنان هتل اسپیناس بر اساس استراتژی BSC در حال اجرا است.
این استراتژی بر اساس چهار شاخص یادگیری و رشد٬ عملکرد داخلی٬ رضایت مهمانان٬ و امور مالی سازمان٬ عملکرد کارکنان را ارزیابی می کند و بر این اساس به آنها پاداش میدهد.
نادر رفتاری ؛
تعامل سازنده با کارکنان و توجه به دغدغههای آنها٬ همواره از استراتژیهای کلیدی برای کاهش نرخ جابجایی نیروی انسانی در این سازمان بوده است.
احسان تقیزاده انصاری؛
تعاریف مختلف از واژه استعداد و شاخصهای مربوط به آن وجود دارد.
باید به مدیریت استعدادها در صنعت مهماننوازی باید پرداخته شود.
برای مشاهده ویدئوی این وبینار از طریق لینک زیر اقدام نمائید 👇🏻
lnkd.in/gCGxjCVP