به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ گروه هتلهای Accor پس از سالها تغییرات استراتژیک، اکنون بر عملکرد پایدار، توسعه هتلهای لوکس و گسترش در آسیا و خاورمیانه تمرکز دارد.
سباستین بازن، مدیرعامل Accor، اعتراف کرد که این شرکت در برخی حوزهها از رقبا عقب بوده اما با تقویت هتلهای سبک زندگی و بهبود برنامههای وفاداری، موقعیت خود را تقویت کرده است.
۱۵٪ از هتلهای Accor اکنون در بخش لوکس قرار دارند و انتظار میرود برنامه وفاداری آن تا مارس ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیون عضو برسد.
این شرکت قصد دارد با رشد سالانه ۶ تا ۱۰ درصدی درآمد، جایگاه خود را در برابر رقبا تثبیت کند.
همچنین، ۲۵٪ از پروژههای توسعهای آن در حوزه هتلهای لوکس و سبک زندگی خواهد بود.