صفحه اصلی / اخبار خارجی / تمرکز Accor بر لوکس‌گرایی و بهبود عملکرد در آسیا و خاورمیانه
تمرکز Accor بر لوکس‌گرایی و بهبود عملکرد در آسیا و خاورمیانه - تصویر 1

تمرکز Accor بر لوکس‌گرایی و بهبود عملکرد در آسیا و خاورمیانه

ایجاد شده: دیروز       آخرین ویرایش: دیروز

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ گروه هتل‌های Accor پس از سال‌ها تغییرات استراتژیک، اکنون بر عملکرد پایدار، توسعه هتل‌های لوکس و گسترش در آسیا و خاورمیانه تمرکز دارد.

سباستین بازن، مدیرعامل Accor، اعتراف کرد که این شرکت در برخی حوزه‌ها از رقبا عقب بوده اما با تقویت هتل‌های سبک زندگی و بهبود برنامه‌های وفاداری، موقعیت خود را تقویت کرده است.

۱۵٪ از هتل‌های Accor اکنون در بخش لوکس قرار دارند و انتظار می‌رود برنامه وفاداری آن تا مارس ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیون عضو برسد.

این شرکت قصد دارد با رشد سالانه ۶ تا ۱۰ درصدی درآمد، جایگاه خود را در برابر رقبا تثبیت کند.

همچنین، ۲۵٪ از پروژه‌های توسعه‌ای آن در حوزه هتل‌های لوکس و سبک زندگی خواهد بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...