صفحه اصلی / اخبار خارجی / بهبود تجربه مشتری با الکسا در هتل
بهبود تجربه مشتری با الکسا در هتل - تصویر 1

بهبود تجربه مشتری با الکسا در هتل

ایجاد شده: 3/مهر/1403       آخرین ویرایش: 3/مهر/1403

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ دستیار هوشمند الکسا اسمارت، تجربه مشتری در هتل را بهبود می‌بخشد و ارتباط مهمانان را از طریق تجربه‌های بی‌نقص و مبتنی بر صدا عمیق‌تر می‌کند.

این نوآوری، با همکاری هتل کلود، به مهمانان این امکان را می‌دهد که با استفاده از دستورات صوتی، به راحتی به امکانات و خدمات هتل دسترسی پیدا کنند و تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و راحت را تجربه کنند.

این تکنولوژی نه تنها به بهبود مدیریت هتل کمک می‌کند بلکه به افزایش رضایت و وفاداری مهمانان نیز می‌انجامد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...