صفحه اصلی / اخبار داخلی / انعکاس جهانی امنیت بالای ایران با میزبانی از سفیران صلح
انعکاس جهانی امنیت بالای ایران با میزبانی از سفیران صلح - تصویر 1

انعکاس جهانی امنیت بالای ایران با میزبانی از سفیران صلح

ایجاد شده: امروز       آخرین ویرایش: امروز

به گزارش ایتنا ؛ " مسلم شجاعی " مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گفت : در سالی که سازمان گردشگری ملل متحد (UNTourism)، عنوان گردشگری و صلح را برگزیده است، تور ۵۰ روزه کاروان بزرگ گردشگران اروپایی شامل ۱۶ موتورسوار از کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و ... با عنوان سفیران صلح بین‌المللی از تاریخ ۲۱ مهرماه وارد کشور شده‌اند و میزبانی از آنها تا ۳۰ مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود : کاروان مذکور که سفر ۱۲ هزار کیلومتری خود را با هدف تشویق به برقراری صلح در دنیا برنامه‌ریزی کرده‌اند، با ایجاد فرصت میزبانی برای کشورمان، منعکس‌کننده برقراری صلح و آرامش جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل هستند و هر یک به نوعی مبلغان سفر به کشورمان به شمار می‌آیند. 

" شجاعی " تاکید کرد : در شرایطی که اصلی‌ترین موضوع این روزهای ایران که بسیاری از رسانه‌ها و کشورهای خارجی به دنبال انتقال و القای فضای امنیتی از ایران برای شهروندان سایر کشورها هستند، ما توانسته‌ایم میزبان گردشگرانی از اروپا باشیم که در قالب تور، آن هم به صورت زمینی و با وسیله شخصی خود وارد ایران شده‌اند که این امر نشان‌دهنده بالاترین درجه امنیت در ایران است و پیام روشن آن به کشورها و گردشگران بالقوه این است که ایران امن، آمادگی کامل از میزبانی گردشگران را داراست.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...