صفحه اصلی / اخبار خارجی / ارائه خدمات بدون تماس؛ ابتکار هوشمندانه هتل هلندی برای جذب مسافر در روزهای کرونایی
ارائه خدمات بدون تماس؛ ابتکار هوشمندانه هتل هلندی برای جذب مسافر در روزهای کرونایی - تصویر 1

ارائه خدمات بدون تماس؛ ابتکار هوشمندانه هتل هلندی برای جذب مسافر در روزهای کرونایی

ایجاد شده: 14/تیر/1399       آخرین ویرایش: 14/تیر/1399

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ، هتلی در هلند با راه‌اندازی یک اپلیکیشن تلفن همراه، سعی داشته تا در ایام کرونا هم روند جذب مشتریان و توریست‌ها را حفظ کند.

مشتریان می‌توانند از این اپلیکیشن برای ورود و خروج از هتل، خریدهای داخل هتل، کنترل چراغ‌های داخل اتاق، پرده، کنترل دما و تلویزیون، رزرو اتاق، پرداخت هزینه سفارش غذا و نوشیدنی و درخواست خدمات مختلف برای اتاق خود، استفاده کنند.

این اپلیکیشن بخشی از استانداردهای ایمنی پیشرفته هتل برای اطمینان و آسایش میهمانان در ایام کروناست.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...