صفحه اصلی / گروه های هتلداری ایران / گروه هتل‌های هلیا
گروه هتل‌های هلیا - تصویر 1
گروه هتل‌های هلیا - تصویر 2
گروه هتل‌های هلیا - تصویر 3

گروه هتل‌های هلیا

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/دی/1400

مالک گروه هتل‌های هلیا در سال 1334 در شهر مشهد مقدس متولد شده است. وی در حین تحصیل به فعالیت‌های تجاری و بازرگانی روی آورده و همزمان با انجام فعالیت‌های بازرگانی از سال 1365 با ساخت ابنیه و واحدهای اقامتی در عرصه ی گردشگری، هتلسازی و هتلداری گام نهادند که ثمره 30 سال فعالیت مستمر ایشان در این صنعت، وجود 8 هتل در مشهد و کیش است.

از سال 1388 با توسعه فعالیت‌های خاص هتلی، گروه هتل‌های هلیا نسبت به برند سازی، تدوین و برنامه ریزی به شرح زیر اقدام نموده است.

فعالیت‌های گروه هتل‌های هلیا با مدیریت مستقل و ساختار عملیاتی در باب اداره پشتیبانی و خدمات جهت خرید، تجهیز و تامین مایحتاج در سه بخش ساخت و توسعه، راهبری مدیریت و همچنین دفتر رزرواسیون و فروش، متمرکز شده است..

گروه هتل‌های هلیا در بخش مدیریت راهبردی دارای مدیریت‌های متمرکز در بخش زیارتی - سیاحتی در مشهد مقدس و بخش توریستی - تفریحی در هتل‌های کیش است. همچنین در بخش فروش و بازاریابی، شرکت‌های زیرمجموعه آترین و سبحان وب رزرو کیش به صورت متمرکز اداره دفتر رزرواسیون را به عهده داشته و دارای باشگاه مشتریان در دو بخش شرکت‌ها و آژانس‌ها و مشتریان وفادار می‌باشد.


راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...