گروه جامع و تخصصی هتل نیوز
شنبه، 29 تیر 1398
انگلیسی
لبخند بخشی از یونیفرم ماست
Sat, Jul 20, 2019
هتل کلاب حساب کاربری من
اخبار خارجی
توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید

توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott قصد دارد تا با افتتاح چهار هتل جدید تحت برند Four Points، فعالیت خود در کشور "تانزانیا" را توسعه دهد. بر اساس بیانیه اخیر، این گروه هتلداری قصد دارد تا به زودی دومین هتل Four Points تحت برند Sheraton را در "تانزانیا" و هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa را در "دارالسلام" افتتاح کند. هتل اصلی New Africa در سال 1896 میلادی به عنوان محل اقامت رسمی "قیصر ویلهلم دوم" احداث شد و در طول جنگ جهانی اول به عنوان یک بیمارستان مورد استفاده قرار گرفت. این بنا در زمان امپراتوری بریتانیا تبدیل به یک هتل شد. حضور در مرکز منطقه تجاری شهر و اشراف به بندرگاه از مزیت‌های اصلی هتل New Africa به حساب می‌آید که این هتل را تبدیل به یک عمارت بی‌نظیر و بخش جدایی‌ناپذیر از شهر تبدیل کرده است. هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa در "دارالسلام" دارای 174 اتاق بزرگ شبیه سوئیت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز و مرکز تناسب مدرن آن اشاره کرد. این هتل همچنین دارای یک فضای جلسه به اندازه 300 متر مربع، یک فضای بنکوئت و 12 اتاق جلسه است که برای برگزاری رویدادها و مراسمات مختلف، ایده‌آل است.

یک هفته قبل
برنامه شتاب‌دهنده Booking.com به منظور اعطای کمک هزینه 2 میلیون دلاری به استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری + جزئیات برگزاری

برنامه شتاب‌دهنده Booking.com به منظور اعطای کمک هزینه 2 میلیون دلاری به استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری + جزئیات برگزاری

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، موسسه بین‌المللی Booking.com به عنوان یکی از بزرگترین درگاه‌های رزرو هتل در جهان، برای سومین سال پیاپی برنامه شتاب‌دهنده Booking Booster را با هدف آموزش و حمایت مالی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه گردشگری و توسعه پایدار، برگزار کرد. شرکت‌کنندگان در این برنامه، می‌آموزند که چگونه می‌توانند کسب و کارهای خود را با ترکیبی از مدل‌ها و راه‌حل‌های مختلف مانند استفاده از محصولات مبتنی بر فناوری حفاظت از محیط زیست و حیات وحش تا محصولاتی که در جوامع در معرض خطر کمک می‌کنند از طریق توجه فراگیر به گردشگری توسعه یابند، سازگار کنند. این برنامه در سال 2019 به مدت سه هفته در قالب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان وب‌سایت Booking و با حضور 10 استارتاپ از هشت کشور به صورت مجازی و واقعی، برگزار و در پایان نیز کمک هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیون یورو به آنها اعطا شد. از میان استارت‌آپ‌هایی که شایسته دریافت این کمک هزینه شده‌اند، چهار استارت‌آپ در قاره آسیا قرار دارند. استارت‌آپ NotOnMap از کشور هندوستان 250 هزار یورو، استارت‌آپ‌های کوه پیمایی SASANE از کشور نپال و استارت‌آپ Picha Eats از مالزی 175 هزار یورو و استارت‌آپ بنیاد میهمان‌نوازی "سومبا" از اندونزی نیز 100 هزار یورو، دریافت کرده‌اند. همچنین استارت‌آپ‌های OKRA SOLAR از استرالیا، فعال در حوزه شبکه فناوری خورشیدی برای ارائه برق لازم به مردم بدون دسترسی به شبکه برق سراسری با هدف توسعه گردشگری در مناطق محروم از برق و استارت‌آپ IMPULSE Travel از کلمبیا که ابزاری برای فعالیت‌های گردشگری در جوامع محلی در معرض خطر جنگ با هدف جذب گردشگر و برقراری صلح و آرامش در این مناطق است نیز هر کدام بودجه 400 هزار یورویی را دریافت کرده‌اند. وب‌سایت رزرواسیون هتل و پرواز Booking.com معتقد است که فناوری، ابزاری قدرتمند به ویژه برای سفرهای توسعه پایدار، صلح‌آمیز و دوست‌دار محیط زیست و حیات وحش است.

دو هفته قبل
رونمایی از هتل جدید گروه هتل‌های Hilton به نام Higueron در اسپانیا

رونمایی از هتل جدید گروه هتل‌های Hilton به نام Higueron در اسپانیا

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، هتل Higueron از زیرمجموعه‌ هتل‌های Curio Collection متعلق به گروه هتل‌های بین‌المللی Hilton به زودی در کشور اسپانیا و در شهر مالاگا، افتتاح خواهد شد. از مهمترین ویژگی‌های شهر مالاگا که زادگاه هنرمند برجسته‌ای مانند "پیکاسو" است و به عنوان قلب Costa del Sol نیز نامیده می‌شود، می‌توان به مواردی مانند وجود سرگرمی متناسب با سنین مختلف، هنرهای مختلف در سطح شهر، سواحل شنی بی‌نظیر و شب زنده‌داری، اشاره کرد. هتل Higueron دارای 177 اتاق است و نمایی بی‌نظیر به دریای مدیترانه دارد. هر یک از اتاق‌های میهمان در این هتل از ویژگی خاصی برخوردار است. برای مثال یک اتاق لیتوگرافی اصل که از مواد بومی ساخته شده است. همچنین قرار است تا سال 2020 تعداد 113 سوئیت برای اقامت دائم میهمانان به این هتل اضافه شود که تعداد اتاق‌ها را به 290 خواهد رساند. تعداد شش رستوران با ویژگی‌های مختلف در این هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند از غذاهای فوق‌العاده آن لذت ببرند. رستوران دارای ستاره "میشلن" هتل Higueron که توسط Diego Gallegos اداره می‌شود، غذاهای خلاقانه و جدیدی بر اساس ماهی و خاویار را ارائه می‌دهد.

دو هفته قبل
افتتاح اولین هتل Waldrof Astoria در حوزه شهری امارات متحده عربی

افتتاح اولین هتل Waldrof Astoria در حوزه شهری امارات متحده عربی

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، اولین هتل Waldrof Astoria در حوزه شهری کشور امارات متحده عربی در شرف افتتاح است. این هتل که در مرکز مالی بین‌المللی دبی واقع شده دارای 275 اتاق است و در تابستان سال 2019 افتتاح خواهد شد. هتل جدید گروه هتلداری Waldrof Astoria دارای 201 اتاق، 46 سوئیت و 28 آپارتمان مسکونی است. هر یک از اتاق‌های این هتل دارای ویوی افق دبی است که یک پنجره از سقف تا کف در هر اتاق، آن را فراهم‌ می‌کند. گزینه‌های غذا در این هتل شامل سه‌ غذاخوری مجزاست. رستوران‌های Bull و Bear که از جمله رستوران‌های معروف هتل‌های زنجیره‌ای Waldrof Astoria است در این هتل دایر شده‌اند. این هتل یک رستوران و لانج پشت بام ( Rooftop ) نیز دارد. همچنین برند معروف بار و لانج St.Trop و Peacock Alley نیز در مراسم‌ مختلف این هتل سرویس می‌دهند. سالن‌های بسیار مدرن اسپا، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های جلسات، دفتر بیزینس اختصاصی، سالن رقص و کتابخانه از دیگر امکانات موجود در این هتل است.

دو هفته قبل
رخنه امنیتی در دیتابیس گروه هتل‌های بین‌المللی

رخنه امنیتی در دیتابیس گروه هتل‌های بین‌المللی

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز به نقل از وب‌سایت خبری – تحلیلی Engadget، محقان مرکز پژوهشی VPNMentor به تازگی دیتابیس در معرض خطری را در گروه هتل‌های بین‌المللی Pyramid کشف کرده‌اند که موقعیت‌های مکانی زنجیره‌های بزرگی از این گروه را شامل می‌شد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رخنه امنیتی کشف شده در دیتابیس گروه هتل‌های بین‌المللی Pyramid می‌توانست منجر به دزدیده شدن داده‌های امنیتی کارمندان و حتی مشریان هتل‌های زیرمجموعه این کمپانی شامل هتل‌هایی در فلوریدا، نیویورک و چند هتل در ایرلند، شود. بر اساس این گزارش، گروه هتلداری Pyramid از یک سیستم تشخیص نفوذ ویژه به نام Wazuh استفاده می‌کند که داده‌ها را از طریق آن به یک سرور حفاظت نشده می‌فرستد. این دیتابیس حاوی داده‌هایی است که تاریخ آن به 19 آوریل باز می‌گردد و بر اطلاعاتی مانند لاگین‌های سرور، آدرس‌های اینترنت و دیتای Firewall متمرکز است ولیکن نام کارمندان هتل‌ها و اطلاعات امنیتی آن‌ها را نیز شامل می‌شود. گروه هتلداری Pyramid دو روز بعد از کشف این رخنه امنیتی، دیتابیس خود را قفل کرده است اما هنوز مشخص نیست که آیا کسی بدون اجازه به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده یا خیر؟ اگر هکرها سرعت عمل کافی و مناسب داشته باشند، می‌توانند از شکاف در سیستم امنیتی هتل‌ها استفاده و حساب‌های کارمندان، سوء استفاده کنند.

27/خرداد/1398
بازسازی کارخانه سرامیک Montalván در اسپانیا و تغییر کاربری به هتل و رستوران

بازسازی کارخانه سرامیک Montalván در اسپانیا و تغییر کاربری به هتل و رستوران

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، کارخانه Montalván با فضایی بالغ بر 1937 متر پس از سال‌های فعالیت، تولید خود را به عنوان کارخانه و سفال به پایان رساند و هم‌اکنون برای کاربری جدید به عنوان هتل و رستوران، بازسازی شده است. این کارخانه قدیمی که در محله Triana قرار دارد یکی از سه مجموعه سفال باقی‌مانده در این منطقه است و به همین دلیل پروژه بازسازی و تغییر کاربری با مطالعات گسترده روی زمینه تاریخی و امکانات موجود، آغاز و سعی شد تا برای ایجاد فضای رستوران و هتل با طراحی خاص و منحصربفرد از تنوع رنگ سفال و سرامیک‌ها بهره گرفته شود. استراتژی اصلی در تغییر کاربری و بازسازی این هتل، بهره‌گیری از میراث باقی‌مانده از کارخانه با انجام مطالعات دقیق و گسترده و همچنین نوآوری با نتایج سازنده و کاربردی با استفاده از معیارهای زیبایی شناختی بوده است. پیشنهاد معمار این هتل برای طراحی و بازسازی فضای این بنا، استفاده از سرامیک‌های باقی مانده در این کارخانه قدیمی بوده که منجر به ایجاد تفاوت با یک ساختمان معمولی شده است. همچنین استفاده از مواد بازیافتی رابطه غیرمستقیمی با میراث تاریخی بنا دارد که باعث تلفیق فضای جدید و قدیم پس از تغییر کاربری شده است. در طراحی این هتل از روش‌های معاصر بر اساس دانش و اطلاعات دقیق از وضعیت ملک، وضعیت فرهنگی و انسان‌شناسی استفاده شده است. از سوی دیگر نکته برجسته در طراحی این هتل، ایجاد فضایی گیرا و رنگارنگ برای میهمانان است که علاوه بر نمایش فرهنگ و تاریخ گذشته، احساس ماندن در چنین فضایی و در قابل لمسی از گذشته را در اختیار می‌گذارد.

26/خرداد/1398
بازسازی اقامتگاه Hayman توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental

بازسازی اقامتگاه Hayman توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental قصد دارد پس از بازسازی 100 میلیون دلاری، اقامتگاه Hayman را در اول جولای سال 2019 بازگشایی کند. اقامتگاه Hayman Island، شمالی‌ترین جزیره از جزایر Whitsunday است که در ساحل مرکزی "کوئینزلند" استرالیا واقع شده است. این اقامتگاه لاکچری که دارای 166 اتاق است در یک جزیره خصوصی به مساحت 988 هکتار واقع شده و تنها هتل این جزیره به حساب می‌آید.  اقامتگاه Hayman دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و تعداد هشت ویلا در بخش ساحلی جزیره است. پنج رستوران، اسپا با 13 اتاق ماساژ، اقامتگاه بوتیک، مرکز بازی برای کودکان، باشگاه تناسب اندام، امکانات برگزاری جلسه برای گروه‌ها تا 300 نفر، انواع ورزش‌های آبی، مرکز شیرجه و کشتی کروز از دیگر امکانات این مجموعه است. این هتل نوساز همچنین دارای مجموعه جدیدی از اقامتگاه‌های لوکس خصوصی، سه سوئیت و چند استخر خصوصی است. گروه هتلداری بین‌المللی Intercontinental مالکیت، مدیریت، اجاره یا فرانشیز شرکت‌های هتلداری را بر عهده دارد و از این طریق بیش از 3650 هتل با 775543 اتاق در حدود 100 کشور جهان را اداره می‌کند. 

25/خرداد/1398
افتتاح هتل گنبدی شکل Kachi Lodge در بزرگترین کویر نمکی جهان

افتتاح هتل گنبدی شکل Kachi Lodge در بزرگترین کویر نمکی جهان

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری چمدان، هتل گنبدی شکل Kachi Lodge دارای 6 چادر با دیوارهای شفاف و چشم‌انداز مناظر بیرون به تازگی در بزرگترین کویر نمکی جهان واقع در کشور بولیوی، افتتاح و راه‌اندازی شده است. منطقه salar de uyuni بزرگترین کویر نمکی جهان که با وسعتی بیش از 10 هزار متر مربع و ارتفاع 3665 متر از سطح دریا در جنوب غربی کشور بولیوی، قرار دارد. سطح این کویر به طور کامل پوشیده از نمک است و به شکل مطلوبی مسطح است. علاوه بر نمک، این بیابان به دلیل اینکه نیمی از ذخیره لیتیوم شناخته شده جهان را در دل خود قرار داده است، مانند آینه بزرگی به نظر می‌رسد. هتل جدید Kachi Lodge که اخیرا در این کویر راه‌اندازی شده است، گنجایش 12 نفر بزرگسال را دارد و با چشم‌اندازی از آتشفشان و کویر نمک به میهمانان خود خوشامد می‌گوید. هتل شکل Kachi Lodge از شش چادر تشکیل شده که دیوارهایی شفاف دارند و به میهمانان ساکن این اجازه را می‌دهد تا حتی زمانی که داخل چادرها هستند نیز از چشم‌انداز اطراف، لذت ببرند. هزینه هر شب اقامت در این هتل 990 دلار برای هر نفر است که شامل تمام فعالیت‌های تفریحی و خدماتی، وسایل نقلیه و مالیات‌های محلی می‌شود.

19/خرداد/1398
ورود رسمی گروه هتل‌های Marriott به بازار خانه‌های اجاره‌ای

ورود رسمی گروه هتل‌های Marriott به بازار خانه‌های اجاره‌ای

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز و به نقل از بازار هتل، گروه هتلداری Marriott به عنوان بزرگترین گروه هتلداری جهان با دارا بودن بیش از هفت هزار هتل در سراسر دنیا با راه‌اندازی پرتالی ویژه یکصد مقصد به طور رسمی به بازار خانه‌های اجاره‌ای یا Homesharing وارد شد. گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott با 91 سال سابقه و با همکاری شرکت انگلیسی Hostmaker این طرح را ابتدا تنها برای 200 خانه مورد آزمایش قرار داد و هم‌اکنون پس از موفقیت طرح پایلوت، قصد دارد با راه‌اندازی پرتالی به نام Homes & Villas by Marriott International وارد رقابت و جنگ عملی با بزرگان این بازار مانند Airbnb و HomeAway شود. گروه هتلداری Marriott در این طرح، گستره انتخاب‌های خود را به بیش از یکصد مقصد از آمریکا و اروپا تا دریای کارائیب و آمریکای لاتین رسانده است و در حال حاضر مقاصدی مانند ساحل آمالفی در ایتالیا، دریاچه شمالی Tahoe در کالیفرنیا، سنت تروپز در فرانسه و سن بارتز در آمریکای شمالی را پوشش می‌دهد که پیش از این در آن حضور نداشته است. علاوه بر تنوع انتخاب مقاصد، گروه هتلداری Marriott در اجرای این طرح موضوع تنوع اماکن اقامتی را نیز در دستور کار قرار داده و دایره انتخاب‌های مشتریان خود را به قلعه‌ها، خانه‌های ساحلی، آپارتمان‌های شهری و خانه‌های برون شهری، گسترش پیدا کرده است. علاوه بر این، مزیت بارز اجرای این طرح برای اعضای باشگاه وفاداری Marriott این است که می‌توانند با رزرو یکی از دو هزار خانه‌ای که در برنامه گنجانده شده از همان مزایای رزرو یکی از هتل‌های این برند برخوردار شوند. گروه هتل‌های Marriott پس از اجرای طرح آزمایشی به صورت پایلوت، دریافت که نزدیک به 90 درصد از میهمانان از اعضای باشگاه مشتریان وفادار هستند و 75 درصد از این تعداد نیز سفرهای تفریحی با خانواده و دوستان را در برنامه خود قرار داده بودند. همچنین مشخص شد که طول مدت اقامت میهمانان در این طرح با میانگین 5.1 روز تقریبا سه برابر طول مدت اقامت در هتل‌هاست و از نظر کمیت نیز هر میهمان به طور میانگین بیش از دو اتاق رزرو کرده است. گروه هتلداری Marriott برای مدیریت خانه‌های اجاره‌ای قصد دارد تا از سیستم اعطای حق مدیریت به شرکت‌های همکار در پروژه استفاده کند. هر یک از شرکت‌ها در قبال پرداخت مبلغی، عهده‌دار مدیریت خانه‌ها در تمامی مراحل، پیش از ورود تا تحویل و پاکیزگی البته بر اساس استانداردها و خواسته‌های Marriott خواهند بود.  شرکت‌های همکار برای اجاره این خانه‌ها می‌توانند به طور مستقل اقدام به راه‌اندازی کانال فروش نمایند یا وارد همکاری با سایر فعالان بازار شوند ولیکن استفاده از مزایای باشگاه وفاداری برای مشتریان Marriott در قبال اجاره این خانه‌ها، تنها در زمانی ممکن خواهد بود که خانه مورد نظر را از طریق وب‌سایت این گروه هتلداری، رزرو کنند. با این وجود، اقدام جدید گروه هتلداری Marriott مبنی بر ورود به بازار خانه‌های اجاره‌ای به مذاق هتلداران این شرکت خوش نیامده است. یکی از هتلداران با انتقاد از سیاست جدید، گفته است: بسیاری از هتلداران با من در مخالفت با این اقدام تازه هم عقیده هستند. این گروه با ورود به بازارهای متنوع در حال نابود کردن کسب و کارهای نوپا و جوان است. وی همچنین گفت: اینکه این گروه همچنان در حال افزایش هتل‌های خود در بازارهایی است که از قبل حضوری پررنگ در آنها داشته به معنای سخت‌تر کردن کار هتلداران قبلی همان بازار برای سود بیشتر است.

18/خرداد/1398
شرکت Air Europa؛ بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور اسپانیا به Expedia پیوست

شرکت Air Europa؛ بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور اسپانیا به Expedia پیوست

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، شرکت Air Europa به عنوان بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور اسپانیا به منظور ارائه خدمات اقامتی جهانی به میهمانان به شرکت Expedia پیوست. این شرکت با امضای این قرارداد قصد دارد تا برای اولین بار به مشتریان خود خدمات رزرو آنلاین هتل ارائه بدهد. شرکت Air Europa هم‌اکنون توسط قالب آنلاین Hotels.com در حال فعالیت است و میهمانان می‌توانند بیش از 500 هزار مرکز اقامتی در 25 هزار نقطه از دنیا را رزرو کنند. از سوی دیگر مسافران هوایی اروپا که رزرو پرواز را از طریق وب سایت مشترک www.aireuropa.com انجام می‌دهند نیز به بیش از 650 هزار نرخ تبلیغاتی و تخفیف دسترسی خواهند داشت و زمانی که یک هتل با یک پرواز همراه است به طور متوسط 15 درصد در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی می‌شود. شرکت Air Europa برای شرکت Expedia یک شریک مناسب کاری در این پروژه بزرگ محسوب می‌شود که به مشتریان تجربه‌های جدید و بی‌نظیری را ارائه می‌کنند.

11/خرداد/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...