صفحه اصلی / اخبار داخلی / یک بار برای همیشه صادق باشید و در راه تبلیغ برند گردشگری ایران، دروغ را کنار بگذارید
یک بار برای همیشه صادق باشید و در راه تبلیغ برند گردشگری ایران، دروغ را کنار بگذارید - تصویر 1

یک بار برای همیشه صادق باشید و در راه تبلیغ برند گردشگری ایران، دروغ را کنار بگذارید

ایجاد شده: 26/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 26/مرداد/1399

به گزارش هتل‌نیوز، کارشناس گردشگری و مدیر کل سابق آمار و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تشکیل صندوق حمایت از گردشگری و تبلیغ درست، صادقانه و به دور از نمایش برند سفر در ایران را به عنوان دو پیشنهاد فوری برای خروج صنعت گردشگری از بحران و جلوگیری از ورشکستگی احتمالی معرفی کرد.

"اردشیر اروجی" ضمن ارائه این دو پیشنهاد، اظهار داشت: ریشه بانکی که امروز با نام گردشگری فعالیت می‌کند همان طرح صندوق حمایت از گردشگری است که درسال‌های گذشته مطرح شد ولی در مراحل استصوابی، تغییر کرد. از سوی دیگر پیشنهاد طرح صندوق حمایت از فعالان میراث فرهنگی نیز به صندوق احیا و مرمت، منجر شد.

"اروجی" ابراز داشت: اینکه معاون گردشگری در دیدار با نمایندگان مجلس، خواستار حل مشکلات شود، اشتباه است زیرا وظیفه مجلس صرفا تدوین و اصلاح قوانین و حذف موانع است. هیچ شخصی جز مسئول مستقیم گردشگری نمی‌تواند برای این بحران، راه‌حل پیدا کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید در تبلیغ برند گردشگری و سفر در ایران، صادق و به دور از نمایش بود و شعارها را به عمل تبدیل کرد، گفت: وقتی خبر می‌دهند پروتکل بهداشتی گردشگری بین‌المللی یا سفرهای داخلی ابلاغ شده است، یعنی چه؟ نشان دهند چه چیزی ابلاغ شده و چه چیزی رعایت می‌شود تا مردم از نزدیک آن را لمس کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...