صفحه اصلی / اخبار داخلی / گزارش اختصاصی هتل‌نیوز از نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران + گزارش تصویری
گزارش اختصاصی هتل‌نیوز از نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران + گزارش تصویری - تصویر 1

گزارش اختصاصی هتل‌نیوز از نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران + گزارش تصویری

ایجاد شده: 23/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 24/بهمن/1397

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از صبح امروز ( سه شنبه 23 بهمن‌ماه ) با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، معاونین وی، مدیران ستادی، مدیران کل استانی و جمعی از دست‌اندرکاران و فعالان صنعت گردشگری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آغاز بکار کرد.

به گزارش هتل‌نیوز در آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در محل سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، جمعی از سفرا، نمایندگان و هیات‌های اعزامی از کشورهای خارجی از جمله وزیر گردشگری و آثار باستانی کشور عراق نیز حضور داشتند.

"ولی تیموری" معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در این مراسم ضمن اشاره به حضور 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه، اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکرد گردشگری داخلی و محوریت ادارات کل استانی، برگزار می‌شود.

معاون گردشگری کشور همچنین بیان داشت: در تمامی غرفه‌های استانی حاضر در سالن‌های نمایشگاه به موضوع "گردشگری و تحول دیجیتال" توجه ویژه‌ای شده است.

"علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در سخنانی کوتاه، گفت:در دنیای امروزی و در سراسر جهان، صنعت گردشگری با رشد شتابانی در مقایسه با سایر صنایع در حال پیشرفت و توسعه است.

رئیس دستگاه گردشگری کشور در ادامه ابراز داشت: به آینده صنعت گردشگری در کشور بسیار امیدوارم و سیگنال‌های این موضوع را دریافت کرده‌ام زیرا در نه ماه آغازین سال جاری، میزان گردشگران ورودی به کشور از مرز 6 میلیون نفر عبور کرد.

وی در پایان گفت: فضای مجازی، ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش برای تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور به مردم جهان است.

در ادامه گزارش تصویری اختصاصی هتل‌نیوز از نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را مشاهده می‌فرمائید.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...