صفحه اصلی / اخبار داخلی / گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی؛ دو محور دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس
گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی؛ دو محور دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس - تصویر 1

گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی؛ دو محور دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس

ایجاد شده: 14/آبان/1397       آخرین ویرایش: 14/آبان/1397

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، اظهار داشت: دو رویکرد گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی از مهمترین محورهایی است که در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس بر آن تاکید خواهد شد.

به گزارش هتل‌نیوز "مصیب امیری" در حاشیه نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، ابراز داشت: استان فارس در یک مقیاس به عنوان ایران کوچک شناخته می‌شود زیرا تمامی زیبایی‌ها و جذابیت‌هایی که در سراسر کشور وجود دارد در استان فارس نیز موجود است. برای مثال در بحث آثار تاریخی از مجموع 30000 هزار اثر ثبت ملی شده حدود 3000 یعنی یک دهم آن در استان فارس و از مجموع 23 اثر ثبت جهانی، 5 اثر در استان فارس واقع شده است.

"مصیب امیری" در خصوص محورهای این دوره از نمایشگاه گفت: بحث گردشگری سلامت از دیرباز در استان فارس مطرح بوده است و در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس نیز مورد تاکید خواهد بود. همچنین موضوع گردشگری مذهبی استان فارس که در سال‌های گذشته مغفول مانده نیز از دیگر محورهای دهمین دوره نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس خواهد بود.

وی افزود: ثبت ملی محور ساسانی و هنر "منبت" شهر شهر آباده از دیگر رویدادهای مهمی خواهد بود که همزمان با برگزاری نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در ادامه گفت: در استان فارس زیرساخت‌های خوبی در حوزه تاسیسات اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان و علی‌الخصوص اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد که با توجه به چهار فصل بودن، این اقامتگاه‌ها می‌توانند در هر نقطه از استان میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری بخش دولتی و حمایت بخش خصوصی مانند جامعه هتلداران و همچنین اهالی رسانه، نمایشگاهی برتر و متمایز از سال‌های گذشته را شاهد باشیم تا بتوانیم عظمت ایران و استان فارس را به نمایش بگذاریم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...