به گزارش هتل نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد در ششمین دوره نمایشگاه توانمندیهای صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) تنها یک سالن به سه مقوله گردشگری، صنایع دستی و فرش اختصاص داشت.
در همین سالن هم اغلب غرفهها در حال فروش صنایع دستی بودند و تبلیغ گردشگری تنها محدود به همان غرفه متولی گردشگری میشد.
باز هم در این غرفه تنها موردی که به گردشگری اختصاص داشت، چند کاتالوگ به زبانهای مختلف برای توریستهای خارجی بود.
در واقع ششمین اکسپو ایران که همزمان با این پنل در سالن ۲۵ نمایشگاه بینالمللی جریان داشت، نشان میداد ایران با جاذبههای فراوانی که سخنرانان این پنل بر آن تاکید داشتند، همچنان در حوزه گردشگری نتوانسته است به توریستهای خارجی معرفی شود.