صفحه اصلی / اخبار خارجی / گام مثبت گروه هتل های ماریوت در حفظ محیط زیست

گام مثبت گروه هتل های ماریوت در حفظ محیط زیست

ایجاد شده: 20/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 20/بهمن/1396

گروه هتلهای ماریوت اعلام کرده است که قصد دارد تا تمامی نی های پلاستیکی را از سراسر هتلهای خود در بریتانیا حذف کند.

قرار شده است تا تمام نی های پلاستیکی یکبار مصرف از تمامی کافه ها، بارها و رستورانهای هتلهای بین المللی ماریوت در بریتانیا حذف شود و دلیل این عمل تلاش برای حمایت از محیط زیست اعلام شده است.

این گروه هتلداری که در تمام بریتانیا بیش از 60 هتل بین المللی فعال دارد از تیمهای مستقر خود درخواست نموده است که شروع به حذف نی های پلاستیکی از تمامی چرخه های کاری خود نمایند. مشتریانی که درخواست نی نمایند میتواند از نی های قابل تجزیه یا کاغذی استفاده نمایند.

این حرکت نمادی از تعهد یک شرکت هتلداری بین المللی است که در جهت کاهش زباله، صرف انرژی کمتر و کاهش CO2 در هتلهای خود در سراسر دنیا در حال انجام است. تخمین زده میشود که صدها سال برای تجزیه یک نی پلاستیکی زمان لازم است. تصمیم این گروه هتلداری پس از تصمیمی مشابه از سوی دیگر شرکتهای صاحب کافی شاپ و رستوران از قبیل گروه Ei، Be At One، Mitchells & Butlers، All Bar One، JD Wetherspoon، Experimental Group، The New World Trading Company’s The Botanist، Oakman Inns و Redcomb Pubs گرفته شده است.

در حقیقت در حدود 300،000 عدد نی پلاستیکی در سال گذشته در گروه هتلهای ماریوت استفاده شده است. اگرچه ممکن است حذف این نی های پلاستیکی قدم کوچکی به نظر برسد اما در راستای کاهش زیانهای وارده به محیط زیست و حیات وحش، حرکت مهمی به حساب می آید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...