صفحه اصلی / اخبار داخلی / کمیته‌های تخصصی جامعه هتلداران ایران بازوی اجرایی هیات‌مدیره در دفاع از حقوق هتلداران سراسر کشور است
کمیته‌های تخصصی جامعه هتلداران ایران بازوی اجرایی هیات‌مدیره در دفاع از حقوق هتلداران سراسر کشور است - تصویر 1

کمیته‌های تخصصی جامعه هتلداران ایران بازوی اجرایی هیات‌مدیره در دفاع از حقوق هتلداران سراسر کشور است

ایجاد شده: 17/دی/1398       آخرین ویرایش: 17/دی/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی در این جامعه، اظهار داشت: امیدوارم این کمیته‌های تازه شکل گرفته با حضور اعضایی از بین هتلداران و فعالان صنعت هتلداری در سراسر کشور، بتوانند به عنوان بازوی اجرایی هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در راستای دستیابی به اهداف مشخص شده، ایفای نقش نمایند.

"شهرام شیروانی" سابقه فعالیت کمیته‌های تخصصی در جامعه هتلداران ایران را از سال 1394 با تشکیل کمیته برنامه‌ریزی، معرفی کرد و ابراز داشت: خوشبختانه تا به امروز شاهد اقدامات موفقی از سوی کمیته برنامه‌ریزی جامعه هتلداران ایران بوده‌ایم که از این میان می‌توان به برگزاری رویدادها و همایش‌های مختلف اشاره کرد.

"شیروانی" در رابطه با کمیته‌های جدید جامعه هتلداران ایران نیز گفت: با توجه به اهمیت و خاص بودن موضوع فعالیت و شرح وظایف کمیته نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، مقرر شد اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در این کمیته حضور و فعالیت داشته باشند تا بتوانند به صورت مستقیم و به بهترین شکل ممکن از حقوق میهمانان و هتلداران، دفاع کنند.

وی کمیته نرخ‌گذاری، درجه‌بندی و استانداردسازی را یکی دیگر از کمیته‌های مهم و تاثیرگذار تشکیل شده در جامعه هتلداران ایران، دانست و گفت: این کمیته می‌تواند در چارچوب و اصول خود، حقوق اعضا در زمینه نرخ مناسب را فراهم کند.

نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان گفت: در حوزه درجه‌بندی نیز سعی می‌کنیم تا یکی از اعضای این کمیته در کنار سه عضو دیگر کمیسیون درجه‌بندی، قرار گیرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...