صفحه اصلی / اخبار داخلی / کمبود نیروی متخصص از چالشهای مراکز اقامتی خراسان رضوی است
کمبود نیروی متخصص از چالشهای مراکز اقامتی خراسان رضوی است - تصویر 1

کمبود نیروی متخصص از چالشهای مراکز اقامتی خراسان رضوی است

ایجاد شده: 12/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 12/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " امیر سزاوار " رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت ؛ در حال حاضر برای تامین و بکارگیری نیروهای ماهر و متخصص با مشکل مواجه هستیم. علت اصلی آن این است که در دوران شیوع کرونا و تعطیلی واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری بسیاری از کارکنان آموزش دیده، شاغل و دارای تجربه را از دست دادیم. این نیروها به دلیل شرایط پیش آمده و با هدف تامین معاش وارد حوزه‌های کاری دیگری شده‌اند.

" سزاوار " تاکید کرد ؛ بسیاری از آنها با رفع محدودیتها و فعالیت دوباره واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری به حوزه تخصصی کار خود یعنی تاسیسات گردشگری بازنگشته اند. واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری از این وضعیت متضرر شده‌اند و هم اکنون شاهد کمبود نیروی متخصص و باتجربه‌ هستیم.

او گفت ؛ تا قبل از شیوع کرونا بیش از ۱۱ هزار نفر در حوزه هتلداری خراسان رضوی شاغل بودند که تاکنون بیش از ۶ هزار نفر آنها به کار خود بازگشته‌اند.

رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در پایان تاکید کرد ؛ در آغاز تعطیلات نوروزی بیش از ۲۲۰ هتل یک تا پنج ستاره در مشهد میزبان مسافران نوروزی خواهند بود که این تعداد بیش از ۹۰ درصد هتلهای استان هستند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...