صفحه اصلی / اخبار داخلی / کفگیر هتلداران به ته دیگ خورده است
کفگیر هتلداران به ته دیگ خورده است - تصویر 1

کفگیر هتلداران به ته دیگ خورده است

ایجاد شده: 15/تیر/1399       آخرین ویرایش: 15/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش با اشاره به بحران به وجود آمده برای هتل‌ها و مراکز اقامتی جزیره در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: از اول خرداد که هتل‌ها را باز کرده‌ایم در مجموع ۱۰ روز خوش بیشتر نداشتیم و در حال حاضر میانگین ضریب اشغال هتل‌های کیش کمتر از ۳۰ درصد است.

"مسیح‌الله صفا" ابراز داشت: به علت فصلی بودن، شرایط اقلیمی و زمان شیوع این بیماری، صنعت گردشگری کیش بیشترین لطمه را در ایران دیده است. فعالان صنعت گردشگری جزیره کیش از ۱۵ اسفندماه تا پایان فروردین امسال حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند.

"صفا" با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاری در جزیره کیش، گفت: سرمایه‌گذاری که چند سال پیش با دلار ۳۰۰۰ تومانی ساخت هتل خود را آغاز کرده است، فکر می‌کرد به عنوان مثال با ۱۰۰ میلیارد تومان هتلش ساخته خواهد شد.

وی افزود: ولی همان سرمایه‌گذار تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و برآورد می‌کند که اگر بخواهد با دلار ۲۰ هزار تومانی هتلش را تکمیل کند، باید ۲۰۰ میلیارد دیگر هم هزینه کند‌.

رئیس جامعه هتلداران کیش در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ هتل در حال ساخت در جزیره کیش داریم که بین ۲۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت کار دارند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...