صفحه اصلی / اخبار داخلی / کاهش 10 درصدی میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور در مقایسه با سال گذشته
کاهش 10 درصدی میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور در مقایسه با سال گذشته - تصویر 1

کاهش 10 درصدی میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور در مقایسه با سال گذشته

ایجاد شده: 28/آذر/1397       آخرین ویرایش: 28/آذر/1397

رئیس جامعه هتلداران ایران از کاهش 10 درصدی میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: آمار ارائه شده از گردشگران توسط سازمان میراث فرهنگی، کلی است و اقامت بخشی از آن را شامل می‌شود.

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس جامعه هتلداران به افزایش ورود مسافران عراقی به کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اگر چه سفر عراقی‌ها به ایران افزایش داشته ولی آنها مسافران هتلی نیستند و اقامت در خانه‌های شخصی را ترجیح می‌دهند.

"جمشید حمزه‌زاده" در ادامه آمار ارائه شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص افزایش 50 درصدی ورود گردشگران به کشور در 7 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را بسیار کلی معرفی کرد و ابراز داشت: اقامت بخشی از این آمار را شامل می‌شود و بنابراین ما نمی‌توانیم در تائید یا رد آمار گردشگری ایران صحبت کنیم.

"حمزه‌زاده" افزود: بررسی‌ها و گزارش‌ها هتل نشان می‌دهد که آمار اقامت از ابتدای سال تاکنون در قیاس با مدت زمان مشابه سال گذشته، 10 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: البته ممکن است برخی شهرها در زمانی خاص با رشد این آمار مواجه شده باشند اما میانگین کلی، گویای کاهش آمار اقامت و ماندگاری مسافران در هتل‌های کشور است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...