صفحه اصلی / اخبار داخلی / کارتن به دست‌ها وجهه بین‌المللی کشور را زیر سوال می‌برند / افزایش نرخ چاره کار نیست
کارتن به دست‌ها وجهه بین‌المللی کشور را زیر سوال می‌برند / افزایش نرخ چاره کار نیست - تصویر 1

کارتن به دست‌ها وجهه بین‌المللی کشور را زیر سوال می‌برند / افزایش نرخ چاره کار نیست

ایجاد شده: 17/مهر/1397       آخرین ویرایش: 17/مهر/1397

دبیر جامعه هتلداران ایران با اشاره به فعالیت گسترده خانه‌های اجاره‌ای در کشور و پدیده کارتن به دست‌ها، اظهار داشت: آسیب‌‌های اجتماعی که ما از مقوله کارتن به دستی خواهیم دید به سرعت خود را نشان می‌دهد و اگر ادامه پیدا کند، وجهه بین‌المللی کشور را زیر سوال می‌برد.

به گزارش هتل‌نیوز، عضو هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در ادامه ابراز داشت: از آنجایی که دلالان نمی‌خواهند موضوع فعالیت خانه‌های استیجاری وجهه قانونی داشته باشد به این کار روی آورده‌اند که می‌تواند آسیب‌های اجتماعی زیادی نیز به دنبال داشته باشد.

"کامیار اسکندریون" به موضوع تعدیل نیرو در صنعت هتلداری نیز اشاره کرد و گفت: تعدیل نیروی هتل‌ها را شوخی نگیرید زیرا اگر برای مثال یک سوم از جمعیت 600 هزار نفری فعال در صنعت هتلداری، تعدیل شوند هم درصد نرخ بیکاری کشور افزایش می‌یابد.

رئیس جامعه هتلداران استان زنجان تصریح کرد: قبول داریم که بسیاری از هموطنان عزیز پول کافی برای اقامت در هتل‌ها را ندارند اما بایستی سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم تا راهکار ارائه دهند.

وی افزود: در شرایط فعلی، افزایش نرخ هتل‌ها و واحدهای اقامتی قطعا چاره کار نیست زیرا بایستی وضعیتی را رقم بزنیم که تمامی هموطنان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

دبیر جامعه هتلداران ایران در پایان به نقش حمایت‌های دولتی به رشد و توسعه صنعت هتلداری در کشور تاکید کرد و گفت: در صورت حمایت دولت و سازمان میراث فرهنگی از طریق ارائه بسته‌های حمایتی، نرخ هتل‌ها تا 40 درصد کاهش خواهد یافت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...