صفحه اصلی / اخبار داخلی / پیام تقدیر و تشکر شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران
پیام تقدیر و تشکر شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران - تصویر 1

پیام تقدیر و تشکر شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران

ایجاد شده: 16/آذر/1402       آخرین ویرایش: 16/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز پس از برگزاری پیش نشست اولی کمگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، دبیرخانه کنگره پیامی را منتشر که به شرح زیر است ؛

با یاد خدا

برگزاری نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران میسر نمی‌شود مگر با همدلی، همکاری و هم افزایی تمامی اهالی خانواده بزرگ و فرهیخته صنعت هتلداری ایران.

نخستین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، عصر روز ۱۴ آذرماه در شرایطی برگزار شد که اکثریت قریب به اتفاق مدعوین از بخش‌های صنفی و صنعتی، علمی و دانشگاهی، خصوصی و دولتی از اولین دقایق تا آخرین لحظه و قرائت متن پایانی و ثبت عکس یادگاری در سالن محل برگزاری، حضور داشتند.

بدون شک حضور این جمع حاضر از فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور در یک زمان و مکان و گردهمایی صنوف هتلداران، آژانس داران، تورگردانان، سرمایه‌گذاران، هیات علمی دانشگاه و مسئولان بخش دولتی و تشکل‌های صنفی، در تاریخ گردشگری و هتلداری ایران، کم سابقه است.

شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه کنگره علمی و تخصصی هتلداری از تمامی مدعوین و حاضرین که از سراسر کشور، از قلب پایتخت تا نصف جهان، مشهد الرضا تا دیار طبرستان، شهر جهانی یزد تا شیراز خاطره انگیز و دیگر شهرها از شمال تا جنوب ایران در این نشست حضور بهم رسانده بودند، تشکر و قدردانی می‌نماید.

کنگره سراسری علمی و تخصصی هتلداری، رویدادی است که به همت بخش خصوصی و با حمایت شخصیت حقیقی مسئولان دولتی به دنبال آن است تا با تکیه بر دانش، تجربه، مهارت و قدرت اجرایی حوزه صنعت و دانشگاه و با شعار "پلی میان علم و عمل" به دنبال یافتن مسیرهای ناشناخته‌ای باشد که با استفاه از آن، بخشی از نیازهای کشور در حوزه هتلداری و مهمان‌نوازی را مرتفع نماید.

امیدواریم با ارائه دستاوردهای نوین، گسترش مرزهای دانش و ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی، مسیر علمی کردن مهارت‌های عملیاتی در صنعت هتلداری کشور را هموار سازیم.

مهدى حسينى، رئيس شورای سیاست‌گذاری و دبیر کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...