صفحه اصلی / اخبار داخلی / پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد
پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد - تصویر 1

پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد

ایجاد شده: 26/فروردین/1400       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1400

به گزارش هتل نیوز و به نقل از فارس، " سیدمصطفی فاطمی " مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تمامی خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بومگردی برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا تعطیل شدند اظهار کرد: پس از بهبود اوضاع اجازه فعالیت به واحدهای اقامتگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبه ستاد کرونا داده شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون به طور مکرر تمامی واحدهای اقامتی و مسافرپذیر و حتی خانه مسافر در استان بازدید شده اند و در موارد مختلف اقدام به تعطیلی و یا اختار کتبی به متصدی واحد صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به انجام مستمر بازیدها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی اضافه کرد: به شدت با کسانی که در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

فاطمی با بیان این‌که سلامت مردم در اولویت قرار دارد افزود: پلمب واحدهای غیرمجاز اقامتی استان از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون در دستور کار بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی با تشدید نظارت‌های خود نسبت به قطع زنجیره کرونا به ویژه با نظارت جدی بر فعالیت خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی موفق عمل کرده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...