صفحه اصلی / اخبار خارجی / پروژه بازسازی Four Seasons

پروژه بازسازی Four Seasons

ایجاد شده: 16/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 16/بهمن/1396

اقامتگاه Four Seasons در Nevis اعلام کرده است که به دنبال یک پروژه بازسازی چندمرحله ای است.

این اقامتگاه قصد دارد تا این بازسازی چندین میلیون دلاری را در سال جاری آغاز کند. این بازسازی چندمرحله ای که در زمین هتل به مساحت 140 هکتار انجام میشود در آوریل 2018 آغاز خواهد شد که شامل طراحی و بازسازی مجدد تمامی 196 اتاق و سوییت در این هتل میشود.

با حفظ تمامیت معماری اصلی و طراحی بیرونی این هتل، تمامی اتاقها کاملا مجدد بازسازی خواهند شد که این بازسازی در جهت روشن تر شدن، نصب دکورهای تمیزتر و جدید تر و ایجاد فضای جذاب از طریق استفاده از بافت، الگوها و رنگ میباشد. دیوارهای جدید با طرحی از فضاهای سبز بریتانیایی همراه با پاچه های غنی مربوط به قرن نوزدهم انگلستان پوشیده خواهد شد. از فرشهایی با چندین رنگ که تداعی کننده فضای دریای کارائیب میباشد نیز استفاده خواهد شد که البته همراه با یک فضای سبز فوم کمرنگ مدرن معاصر خواهد بود که به خط ساحلی خلیج جزیره اشاره می کند. صندلی ها و میزها با الهام از گیاه و جانوران در Nevis و حتی با توجه خاص به میمون های سبز دوست داشتنی جزیره طراحی شده اند همگی که نمادهای مخصوص این جزیره هستند.

این اقامتگاه پس از شروع بازسازی اتاق ها به بازسازی تصویر محیطهای خاص این اقامتگاه مانند Great House و لابیهای آن خواهد پرداخت و همزمان بازسازی رستورانها و کافی شاپهای خود را آغاز می کند. انتظار می رود تمام اتاق ها و سوئیت ها تا نوامبر 2018 بازسازی تکمیل شوند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...