صفحه اصلی / اخبار داخلی / پرونده جدید مفاسد اقتصادی / اتهام؛ خرید هتل‌های چند ستاره در دبی، لندن و سنگاپور + اسامی متهمین
پرونده جدید مفاسد اقتصادی / اتهام؛ خرید هتل‌های چند ستاره در دبی، لندن و سنگاپور + اسامی متهمین - تصویر 1

پرونده جدید مفاسد اقتصادی / اتهام؛ خرید هتل‌های چند ستاره در دبی، لندن و سنگاپور + اسامی متهمین

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397

نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت "سرمایه‌گذاری دومان توکان" به ریاست قاضی "ابوالقاسم صلواتی" از فعالیت و تخلفات این شرکت در زمینه‌های مختلف تجاری، صنعتی و گردشگری نظیر خرید هتل‌های چند ستاره در دبی، لندن و سنگاپور خبر داد.

به گزارش هتل‌نیوز، آقایان رشید جباری فرزند محمد، مهدی ذکایی فرزند یحیی، احسان حدیدساز فرزند محمدعلی به جرم مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‎‌ای، متهم هستند و "ندا مختارزاده" به اتهام معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای و معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی در حال حاضر متواری است.

نماینده دادستان اظهار داشت: این شرکت از طریق پیامک اعلام کرده است که سودهای بی‌نظیر تا 7 درصد ماهیانه یا سود ویژه ماه رمضان تا 15 درصد و اخذ اقامت دومینیکا توسط این شرکت برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

"صفریان" ابراز داشت: این شرکت همچنین از طریق تبلیغات اینترنتی اعلام کرده که با خرید سهان چند آژانس هواپیمایی، توانسته مجوز تور جزایر اروپایی را کسب کند و از این طریق سودهای سرشاری را به دست آورده است.

وی افزود: شرکت " سرمایه‌گذاری دومان توکان" سهام چندین هتل در کشورهای مختلف مانند دبی، لندن، کیش و سنگاپور را نیز خریداری کرده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...