صفحه اصلی / اخبار خارجی / پایان معاملات گروه هتلداری Avison Young
پایان معاملات گروه هتلداری Avison Young - تصویر 1

پایان معاملات گروه هتلداری Avison Young

ایجاد شده: 18/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 18/بهمن/1396

گروه هتلداری Avison Young پایان معاملات خود در ماه ژانویه 2018 را اعلام کرد.

گروه هتلداری Avison Young امروز اعلام کرد که در ماه ژانویه، در معاملات 6 هتل نقش ایفا کرده است. این هتلها عبارتند از هتل Marriott، Courtyard زیر نظر گروه هتلهای Marriott ، 2 مسافرخانه Fairfield Inns متعلق به گروه هتلهای Marriott، یک مسافرخانه از برند Red Roof Inn و یک مسافرخانه با برند Comfort Inn. این هتلها در شیکاگو، واشنگتون، ال پاسو، تگزاس، High Point و Greensboro، نیویورک و کلمبوس قرار دارند.

به گفته کارشناسان این گروه هتلداری، یا باید این هتلها هم اکنون فروخته میشد و یا باید تا 5 الی 6 سال دیگر برای فروش آنها صبر میکردند.

شرکت Avison Young یک شرکت خدمات املاک تجاری است که بیشترین رشد را در بین دیگر شرکتهای جهان داشته است. این شرکت که دفتر اصلی آن در تورنتو کانادا است به صورت همکاری و جهانی اداره میشود. این شرکت در سال 1978 پایه گذاری شد و شامل 2600 کارمند حرفه ای در حوزه املاک در 82 دفتر است که در حوزه سرمایه گذاری بر مبنای مشتری، مشاوره، مدیریت، تامین منابع مالی و رهن برای صاحبان مشاغل، خرده فروشیها، صنایع، هتلهای خانوادگی و غیره فعالیت میکند.

شرکت هتلداری Avison Young دارای 69 دفتر در قاره آمریکای شمالی و 2300 کارمند است. این شرکت دارای 188 هتل است که مجموعا ارزشی بالغ بر 3.2 میلیارد دلار دارند. این شرکت در 5 سال گذشته هر 5 روز در یک مهامله هتل شرکت داشته است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...