صفحه اصلی / اخبار خارجی / ویژگی‌های برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt
ویژگی‌های برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt - تصویر 1

ویژگی‌های برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 30/دی/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، همانطور که در خبرهای قبلی اشاره شد، گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt اخیرا و در پاسخ به نیازهای روزافزون خود، تصمیم‌گرفته تا برند جدیدی تحت عنوان Hyatt Place را پس از انجام اصلاحات لازم در بازار ارائه کند.

در ادامه به بررسی جدیدترین عناصر و ویژگی‌های برند Hyatt Place می‌پردازیم.

طراحی

بروزرسانی برند Hyatt Place شامل بروزرسانی ارتباطات با میهمان و سفارشی‌سازی خدمات است. این تحول از اتاق شروع می‌شود به طوری که فضای آن با مبلمان هدفمند در راستای سازماندهی و بهینه‌سازی در جهت خواسته‌های میهمان، طراحی می‌شود. اتاق با فضاهای دیگر به طور محسوسی جدا می‌شود تا برای کار، خواب و استراحت مناسب میهمان باشد. 

ِالِمان‌هایی مانند تشک‌های جدید، پرده‌های سایه روشن و نور گرم  نیز برای افزایش کیفیت خواب افزوده می‌شود.

حمام‌های Hyatt Place که به تازگی طراحی شده‌اند، مطابق با طراحی‌های روز دنیا بوده، نورهای بیشتر و در چند جهت در آنها به کار رفته و فاصله‌ای نیز بین آینه و کابین حمام وجود دارد. در این طراحی، سر دوش‌های سیار همراه با یک پایه و یک سینی بزرگتر جهت استفاده برای شامپو و ابزار حمام نیز تعبیه شده است.

لابی هتل بروز شده و میهمانان را بیشتر ترغیب به خروج از اتاقشان و ایجاد ارتباطات اجتماعی می‌کند. 

سالن‌های رستوران

پیشنهادات جدید برای غذاخوری، شامل یک منوی صبحانه رایگان جدید، یک کافی‌شاپ جدید و یک لانج جدید می‌شود که منوی جدیدی از نوشیدنی و شام ارائه می‌کند.   

فناوری

قرار است برند Hyatt Place خدمات جدیدی در فناوری و تکنولوژی را ارائه کند. این خدمات شامل انجام فرایند پذیرش پیش از ورود میهمان و ورود به اتاق‌ها به وسیله تلفن همراه خواهد بود. 

این برند در حال بررسی شروع همکاری با برخی از شرکت‌های فناوری سلامتی و ورزشی است تا بتواند با ارائه یک اپلیکیشن جدید، میزان سلامتی میهمانان خود را نیز بررسی و تقویت نماید.

یکی دیگر از این همکاری‌ها نیز با یک شرکت به اشتراک‌گذاری دوچرخه است که قرار است در سال 2019 راه اندازی شود.

از دیگر همکاری‌های اعلام شده این برند با شرکت Exhale است. این شرکت محتوای ویدئویی تناسب اندام و تمرکز ذهنی را از طریق اپلیکیشن Hyatt و به همراه سرگرمی‌های دیگر برای میهمانان ارائه خواهد داد. از سوی دیگر این شرکت قصد دارد امتیازاتی نیز به میهمانان این برند بدهد و از این طریق بازارهای برند Hyatt Place را گسترش دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...