صفحه اصلی / اخبار داخلی / وزارت گردشگری؛ نه یک کلمه کمتر نه بیشتر

وزارت گردشگری؛ نه یک کلمه کمتر نه بیشتر

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396

به گزارش هتل‌نیوز “فضل‌الله جوادپور” مدیر هتل عباسی اصفهان در نامه‌ای به دکتر “جمشید حمزه‌زاده” رئیس جامعه هتلداران ایران، خواستار این شد تا در موضوع تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، تشکیل وزارت ویژه صرفا مختص به “گردشگری” در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

متن نامه ارسالی مدیر هتل عباسی اصفهان برای رئیس جامعه هتلداران ایران به شرح زیر است:

جناب آقاى دکتر حمزه‌زاده

ریاست محترم جامعه هتلداران ایران

سلام علیکم

ضمن تقدیر از زحمات و کوشش‌هاى بی دریغ حضرتعالى و با عنایت به اینکه ما اهالى گردشگرى هرگز در چنین شرایط حساسى نبوده‌ایم لذا تصمیمات امروز بیش از هر زمان دیگر خطیر است. لزوم تشکیل وزارت گردشگرى را سالهاست متخصصین و کارشناسان امر تذکر داده و توصیه کرده‌اند ولیکن بدون رودربایستى، مسئولین تاکنون به هر دلیل که پرداختن به آن از این مجال خارج است از اجراى آن طفره رفته و اقدامى نکرده‌اند.

اما اصرار بر تشکیل وزارت میراث موید آن است که ابداً اصل موضوع را ملتفت نشده‌اند؛ لذا استدعا دارم زحمت کشیده به این بزرگواران بفرمایید “وزارت گردشگرى”

نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر و اگر هم سوال شد که میراث و صنایع دستى چه می‌شود، بفرمایید صد که آمد نود و نه هم پیش ماست. گردشگرى کلان‌تر از میراث و امثالهم است و تا امروز نیز سرهنگ زیر بلیت گروهبان بوده است.

شما خودتان براى مراسم تبریز 2018 متجاوز از بیست وزیر گردشگرى دعوت کرده‌اید!

باقى بقایتان – فضل‌الله جوادپور


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...