صفحه اصلی / اخبار داخلی / وزارت آموزش و پرورش از نظر تبلیغات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی محیطی از هتلداران جلوتر است
وزارت آموزش و پرورش از نظر تبلیغات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی محیطی از هتلداران جلوتر است - تصویر 1

وزارت آموزش و پرورش از نظر تبلیغات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی محیطی از هتلداران جلوتر است

ایجاد شده: 6/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 6/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری کشور در نشست مشترک با اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران که عصر روز گذشته مورخ 5 اسفندماه در هتل "پارسیان آزادی" تهران، برگزار شد ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: صنعت گردشگری کشور نیز مانند سایر حوزه‌ها از مشکلات اقتصادی موجود، متاثر شده و حتی می‌توان گفت این تاثیر نسبت به سایر بخش‌ها کمتر بوده است.

"ولی تیموری" ابراز داشت: مسائل مشترک زیادی میان حوزه معاونت گردشگری و تشکل‌های این حوزه از جمله جامعه هتلداران ایران، وجود دارد و حال که جامعه هتلداران به عنوان یک تشکل منسجم و قدرتمند، شکل گرفته و به صورت یکپارچه و کاملا هماهنگ در سراسر کشور فعال است، وقت آن رسیده که برخی از مشکلات و دغدغه‌ها را، خود حل کند و در برخی موارد نیز با کمک یکدیگر، تغییرات را ایجاد کنیم.

"تیموری" در پاسخ به اظهارات برخی اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در خصوص اصلاح و اعمال تغییرات در آئین‌نامه ایجاد و اصلاح تاسیسات گردشگری، گفت: مواردی که از نظر جامعه هتلداران نیاز به تغییر دارد را مشخص و اصلاحات پیشنهادی را نیز اعلام کنید.

معاون گردشگری کشور، نقش تشکل‌های گردشگری و روسای جوامع استانی در ستادهای هماهنگی خدمات سفر سراسر کشور را مهم و تاثیر‌گذار برشمرد و گفت: واگذاری ریاست ستاد هماهنگی خدمات سفر به اداره کل آموزش و پرورش در برخی استان‌ها، خلاف سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است و قطعا پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: سوای ورود غیرقانونی وزارت آموزش و پرورش به موضوع اسکان مسافران نوروزی، بایستی بپذیریم که این نهاد در زمینه تبلیغات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی محیطی از هتلداران جلوتر است و هتلداران نیز بایستی اقدام لازم در این خصوص را انجام دهند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در خصوص خانه‌های مسافر نیز گفت: جامعه هتلداران به عنوان تشکل رسمی صنعت هتلداری کشور، پیشنهاد بدهد که این موضوع چگونه حل و ساماندهی خانه‌مسافرها به چه شکلی انجام شود.

در ادامه این نشست "زاهد شفیعی" مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز با اشاره به مشکلات گردشگری و سفر در کشور، گفت: سفر هنوز بخشی از فرهنگ زندگی مردم ایران نیست و بایستی آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شود.پ

"شفیعی" تصریح کرد: مردم بایستی سبک زندگی در سفرهای داخلی و تفاوت میان خانه‌مسافر و هتل را تشخیص دهند که این امر با استفاده از نظام یکپارچه آموزشی و آگاهی‌رسانی به منظور ایجاد فرهنگ عمومی سفر، امکان‌پذیر خواهد بود.

"جواد موسوی" مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز در این نشست، بیان داشت: اطلاع‌رسانی یکی از مواردی است که هتلداران در آن ضعف دارند و هنوز نرم‌افزاری برای اطلاع‌رسانی و یا رزرواسیون مراکز اقامتی که مختص به جامعه هتلداران ایران باشد، وجود ندارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...