صفحه اصلی / اخبار خارجی / ورود رسمی علی بابا به صنعت هتلداری
ورود رسمی علی بابا به صنعت هتلداری - تصویر 1

ورود رسمی علی بابا به صنعت هتلداری

ایجاد شده: 29/آبان/1397       آخرین ویرایش: 29/آبان/1397

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز، هلدینگ "علی بابا" با افتتاح هتلی کاملا هوشمند در کشور چین به رسمی وارد دنیای صنعت هتلداری خواهد شد. احداث هتل‌های هوشمند اگر چه خبری جدید محسوب نمی‌شود اما ورود یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های خرده‌فروشی آنلاین در دنیا به حوزه هتلداری و البته با اهدافی مشخص بسیار جالب توجه است.

به نقل از اخبار هتل، هلدینگ علی بابا در پی این است تا با افتتاح این هتل و ادعای برتری آن نسبت به سایر رقبا، فروش ملزومات و تجهیزات مورد استفاده در آن از جمله ملحفه، رو تختی، مبلمان ... را از طریق سیستم فروش آنلاین خود افزایش دهد. از سوی دیگر تمامی سیستم‌های هوشمند این هتل توسط گروه علی بابا طراحی شده است. 

این هتل Flyzoo نام دارد و با شعار "هتل آینده" در شهر "گوانجو" کشور چین افتتاح خواهد شد. میهمانان این هتل در بدو ورود به وسیله یک ربات شناسایی و به سمت اتاق‌های خود هدایت خواهند شد.

همچنین در تمامی اتاق‌ها و اماکن عمومی این هتل نیز ربات‌های هوشمندی قرار خواهد داشت که دستورات صوتی میهمانان را انجام می‌دهند. وظابف بخش خانه‌داری همچنان بر عهده نیروی انسانی شاغل در هتل خواهد بود و ربات‌ها صرفا زمان نظافت و مرتب نمودن اتاق‌ها را اعلام خواهند کرد.

اتاق‌های هتل در هفت زمینه و فضای متفاوت طراحی خواهند شد و هزینه هر شب اقامت در این هتل نیز 1399 یوان برابر با 178 یورو خواهد بود.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...