صفحه اصلی / اخبار داخلی / واگذاری بخشی از اقامتگاه‌های دولتی استان گیلان به بخش خصوصی
واگذاری بخشی از اقامتگاه‌های دولتی استان گیلان به بخش خصوصی  - تصویر 1

واگذاری بخشی از اقامتگاه‌های دولتی استان گیلان به بخش خصوصی

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد، استاندار گیلان با اشاره به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی این استان را دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنعت گردشگری معرفی کرد و گفت: پس از راه‌اندازی راه‌آهن و آزادراه، تلاش بر این است تا مهمترین استراتژی گردشگری که ایجاد اقامتگاه و محل پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران است را متناسب با ظرفیت و جایگاه استان گیلان، رونق و توسعه بخشیم.

"مصطفی سالاری" اظهار داشت: توسعه این امر در استان به شرطی امکان‌پذیر خواهد بود که اقامتگاه‌ها متناسب با ظرفیت‌های موجود ایجاد شود تا گردشگران تمایل پیدا کنند در دیگر ایام سال نیز به گیلان سفر کنند.

"سالاری" ابراز داشت: این اتفاق و ارائه خدمات مناسب در کنار ایجاد یک محیط گردشگری، از یک سو انگیزه برای ویلاسازی‌های بی‌مورد که به محیط زیست آسیب می‌زند را کاهش خواهد داد و از سوی دیگر باعث خواهد شد تا افراد برای سفرهای خود تصمیم به اجاره ویلا، چادر زدن و ... نگیرند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها به صورتی انجام گرفته است تا خدمات رسمی گردشگری و اقامتی با هر میزان درآمد و توانایی برای گردشگران ارائه شود.

استاندار گیلان در ادامه به موضوع اقامتگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: نسبت اقامتگاه‌های دولتی در استان گیلان در مقایسه با دو استان شمالی کشور بسیار کمتر است و در حال حاضر بخشی از این اقامتگاه‌ها واگذار شده و بخشی دیگر نیز در حال واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: دولت اجازه ایجاد اقامتگاه‌های دولتی جدید را نخواهد داد و نظارت کافی در این زمینه وجود دارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...