صفحه اصلی / اخبار داخلی / واکنش رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران به انتقادات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های خاص
واکنش رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران به انتقادات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های خاص - تصویر 1

واکنش رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران به انتقادات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های خاص

ایجاد شده: 16/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 16/شهریور/1398

رئیس اتحادیه هتل و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها در رابطه با حمایت تشکل‌های گردشگری از "علی‌اصغر مونسان" به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مطالبی را اظهار داشت.

به گزارش هتل‌نیوز، متن اظهارات "محمدعلی فرخ‌مهر" به شرح زیر است؛ 

در پی وزراتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معرفی جناب آقای دکتر "علی‌اصغر مونسان" به عنوان وزیر پیشنهادی دولت جهت تصدی پست وزارت و مورد حمایت قرار گرفتن این تصمیم رئیس‌جمهور توسط تشکل‌های صنعت گردشگری، بازخوردهای متفاوتی از جانب برخی از رسانه‌ها تحت این عنوان که تشکل‌های منتقد عملکرد ریاست سازمان میراث فرهنگی چه شده که پس از انتخاب ایشان از طرف رئیس‌جمهور محترم، اعلام موافقت نموده‌اند را در پی داشت.

بایستی عرض کنم رسانه‌هایی که منتقد شیوه تعاملات تشکل‌های گردشگری در این خصوص هستند بایستی توجه داشته باشند که نقد تشکل‌های گردشگری به عملکرد سازمان، خود یک روش بررسی آگاهانه و مدبرانه است که به جای جنگ و ستیز و حذف رقیب یا مسئول، سازندگی و تعامل و در نهایت، پیشرفت را در پی خواهد داشت. نقد تشکل‌ها نه بر اساس نادیده گرفتن برنامه‌های صورت گرفته و کارهای انجام شده بلکه مبتنی بر انصاف است.

لذا هدف از انتقاد، تنها شمردن عیب‌ها و کاستی‌ها نیست بلکه پیدا کردن راه‌های درمان برای دردهای موجود و رهایی از بحران نیز هست و طبیعتاً این رویه با حضور جناب آقای دکتر مونسان در مقام عالی وزارت نیز استمرار خواهد داشت و در این میان نقش و رسالت خبرنگاران حوزه گردشگری به واسطه جایگاهی که دارند، خطیر و بی‌بدیل خواهد بود.

امیدواریم با اجماع و هم‌افزایی همه آنانی که در صنعت گردشگری نقشی را ایفا می‌نمایند، شاهد روند رو به رشدی باشیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...