صفحه اصلی / اخبار داخلی / هوش مصنوعی؛ ابزاری مدرن برای شناسایی ذائقه و نیاز گردشگران داخلی و خارجی
هوش مصنوعی؛ ابزاری مدرن برای شناسایی ذائقه و نیاز گردشگران داخلی و خارجی - تصویر 1

هوش مصنوعی؛ ابزاری مدرن برای شناسایی ذائقه و نیاز گردشگران داخلی و خارجی

ایجاد شده: 17/دی/1399       آخرین ویرایش: 17/دی/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران اظهار داشت: یکی از رایج‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت گردشگری، تحلیل رفتار و نیاز گردشگران و ارائه خدمات متنوع امور مشتریان به‌ صورت آنلاین است.

دکتر "حسن تقی‌زاده انصاری" در این خصوص ابراز داشت: طراحی "چت بار" در هتل‌ها و مراکز گردشگری برای پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشتریان در کمترین زمان بدون دخالت انسان از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی در گردشگری است.

وی افزود: از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی، شناخت نیاز، سلیقه و انتظارات مخاطبان با مشاهده و تحلیل تعاملات، جست‌وجوها و دیگر فعالیت‌های کاربر در صفحات وب‌سایت، پلت‌فرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...