صفحه اصلی / اخبار خارجی / همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری
همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری - تصویر 1

همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری

ایجاد شده: 2/آذر/1400       آخرین ویرایش: 2/آذر/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و به نقل از میراث آریا، همکاری با اینستاگرام بخشی از تغییر گسترده سازمان جهانی گردشگری به سمت استفاده از قدرت نوآوری دیجیتال برای راه‌اندازی مجدد گردشگری، به ویژه گردشگری محلی و پایدار است. همچنین این همکاری نشان‌دهنده به رسمیت شناخته شدن گردشگری به عنوان یک مهیا کننده معاش و فرصت‌های جهانی توسط اینستاگرام است و سازمان جهانی گردشگری از همکاری با این پلتفرم به عنوان ابزاری برای بهبود بخشیدن به صنعت گردشگری استقبال می‌کند. این همکاری در حاشیه World Travel Market در لندن، نمایشگاه تجاری ممتاز گردشگری که در آن سازمان جهانی گردشگری رهبران سیاسی و تجاری را گرد هم می‌آورد، و پس از واکنش جدی این سازمان به وضعیت اضطراری آب و هوا در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، COP۲۶، در گلاسکو اعلام شد. 

مشارکت سازمان جهانی گردشگری با اینستاگرام نشان می‌دهد که سفر ایمن و مسئولانه امکان‌پذیر است و چگونه فقط یک گردشگر می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. 

دستورالعمل بازیابی مقاصد گردشگری، اطلاعاتی در مورد استفاده حداکثری از اینستاگرام را ارائه می‌دهد، از تولید ویدئوهای کوتاه برای نمایش مقاصد گرفته، تا استفاده از راهنماها و ابزارهای دیگر برای نشان دادن اینکه چگونه این مقاصد آماده استقبال از گردشگران به صورت کاملا ایمن و مسئولانه است. همچنین، این اقدام بهترین راه‌ها برای تشویق مجدد سفرهای محلی را بررسی می‌کند و در عین حال آگاهی‌های زیست‌محیطی را افزایش می‌دهد. در کنار بهترین روش‌ها و نکاتی در مورد روایت موثر گردشگری، این نشریه همچنین دارای مطالعات موردی در مورد مشاغل کوچک و مقاصدی است که از اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان کلیدی در طول همه‌گیری کرونا استفاده کرده و موفق شده‌اند. 

" زوراب پولولیکاشویلی " دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پیش‌گفتار خود برای کتاب بازیابی گردشگری می‌گوید: «در حالی که بخش‌هایی از جهان دوباره با احتیاط به روی مردم باز می‌شوند، اکنون زمان نشان دادن چرایی اهمیت گردشگری برای افراد، جوامع و سیاره ما است.» 

" آسیه کیسلیوک " مدیر برنامه‌های سیاست‌گذاری اینستاگرام، گفت: «ما می‌دانیم که تعداد بی‌شماری از مشاغل کوچک و مقاصد آماده استقبال از جهانیان هستند. اینستاگرام مفتخر است که دستورالعمل بازیابی گردشگری را برای مردم فراهم کند تا در زمان مناسب در شرایطی ایمن و پایدار به وقوع بپیوندد.» 

این اولین همکاری با اینستاگرام مبتنی بر چرخش سازمان جهانی گردشگری به سمت استفاده بیشتر از ابزارهای دیجیتال و روایت بصری برای روشن کردن ارتباط و اهمیت گردشگری برای اقتصادها، جوامع و سیاره زمین است. سازمان این تغییر را در تلاش‌های خود برای تقویت پشتیبانی از اعضا و توانمندسازی آن‌ها برای استفاده بهتر از مزایای پلتفرم‌های ارتباطات دیجیتال تسریع کرده است. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...