صفحه اصلی / اخبار خارجی / همکاری جدید گروه هتل‌های Best Western و New Seafront در تایلند
همکاری جدید گروه هتل‌های Best Western و New Seafront در تایلند - تصویر 1

همکاری جدید گروه هتل‌های Best Western و New Seafront در تایلند

ایجاد شده: 30/دی/1397       آخرین ویرایش: 30/دی/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌ها و اقامتگاه‌های Best Western قصد دارد قرارداد جدیدی را با گروه اقامتگاه‌های New Seafront در کشور تایلند امضا کند. هتل جدید با نام Best Western Plus Carapace Hotel Khao Tao دارای 410 اتاق و تسهیلات تفریحی برای تمامی میهمانان و انواع سلیقه‌ها خواهد بود.

هتل Best Western Plus Carapace Hotel Khao Tao در فاصله دو ساعته با شهر بانکوک و نوار ساحلی قرار دارد و از این نظر مقصد مناسبی برای مردم دیگر شهرها و حتی گردشگران بین‌المللی به حساب می‌آید.

یکی از ویژگی‌های این هتل، مرکز تفریحی زیبایی است که مجموعه بی‌نظیری از استخرهای تمام وقت، سرسره‌های آبی، آبشارهای مصنوعی و بخش بازی با آب کودکان را شامل می‌شود. تمامی این مجموعه با ردیف‌هایی از درختان نخل استوایی محصور شده است. همچنین صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن و کابین‌هایی برای استراحت میهمانان نیز تعبیه شده است.

هر یک اتاق‌های هتل Best Western Plus Carapace Hotel Khao Tao دارای امکاناتی مدرن و بالکن‌هایی با چشم‌انداز جاذبه‌های آبی است. تعدادی دیگر از اتاق‌ها نیز بزرگتر هستند و تراس‌هایی با دسترسی مستقیم به استخرها دارند.

در استخر این هتل، یک کافی‌شاپ مجهز وجود دارد که میهمانان می‌توانند با نوشیدن یک نوشیدنی خنک به خلیج تایلند خیره شوند. همچنین هتل دارای یک رستوران مجهز است که علاوه بر صبحانه، غذاهای تایلندی و منوهای بین‌المللی را نیز سرو می‌کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...