صفحه اصلی / اخبار داخلی / همزمانی برگزاری نمایشگاها، عدم استقبال شرکت‌های خارجی را در پی خواهد داشت
همزمانی برگزاری نمایشگاها، عدم استقبال شرکت‌های خارجی را در پی خواهد داشت - تصویر 1

همزمانی برگزاری نمایشگاها، عدم استقبال شرکت‌های خارجی را در پی خواهد داشت

ایجاد شده: 3/دی/1401       آخرین ویرایش: 3/دی/1401

به گزارش هتل نیوز، " بهزاد شجاعی " فعال گردشگری گفت ؛ هر ساله فاصله زمانی مناسبی بین این نمایشگاه گردشگری تهران و استانبول وجود داشت ولی متاسفانه امسال نمایشگاه " امیت " ترکیه از ۸ الی ۱۱ شوبات ( فوریه) و تهران از ۷ الی ۱۰ فوریه برگزار خواهند شد.

او ادامه داد ؛ با توجه به عدم استقبال کشورهای خارجی در نمایشگاه پارسال  شایسته بود مسئولین برگزار کننده بخش دولتی و خصوصی اینگونه موارد را بررسی و سپس اقدام‌ به زمانبندی برگزاری نمایشگاه می‌کردند.

وی گفت : متاسفانه نمایشگاه گردشگری تهران نتوانسته در سالهای اخیر جذابیت لازم و برنامه های مفیدی را برای این کشورهای همسایه ایجاد کند.

" شجاعی " افزود ؛ عدم شرکت و حضور کشورهای دیگر از سایر نقاط جهان نیز از نکات منفی نمایشگاه گردشگری تهران است.  این در حالی است که در سال های گذشته نمایشگاه " ازمیر " و " امیت " ترکیه،نزدیک به ۶۰ کشور خارجی دارای غرفه بودند.

این فعال گردشگری تاکید کرد ؛ هر چند بخاطر مزیت های رقابتی و جاذبه های گردشگری ایران، کشورهای همسایه علاقه شدید به اعزام گردشگر به ایران را دارند ولی برگزاری پرقدرت، توانمند  و هدفمند نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران قطعا در جذب و ورود گردشگران خارجی مثمر ثمر خواهد بود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...