صفحه اصلی / اخبار داخلی / همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان به میزبانی هتل استقلال تهران + گزارش تصویری
همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان به میزبانی هتل استقلال تهران + گزارش تصویری - تصویر 1

همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان به میزبانی هتل استقلال تهران + گزارش تصویری

ایجاد شده: 24/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 24/اسفند/1396

به گزارش هتل‌نیوز، همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان از ساعت 8 صبح الی 17 عصر روز سه شنبه مورخ 22 اسفندماه به میزبانی هتل پارسیان استقلال تهران و با حضور مدیرعامل هلدینگ سیاحتی، تفریحی و حمل و نقل پارسیان و همچنین مدیران واحدهای تابعه گروه هتل‌های پارسیان، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس “پوراکبریان” مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، اعضای هیات‌مدیره و کلیه پرسنل گروه هتل‌های پارسیان، برای تمامی اعضای خانواده بزرگ گروه هتل‌های پارسیان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

مهندس پوراکبریان در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هلدینگ سیاحتی پارسیان، اظهار داشت: آموزش و ارتقای سطح علمی و تئانمندی‌های تمامی مدیران و کارشناسان با استفاده از محتواهای اصیل بایستی در الویت قرار گیرد.

مدیرعامل هلدینگ تفریحی و سیاحتی پارسیان همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ویژه در حوزه غذا و نوشابه را از جمله مهمترین اهداف و برنامه‌های گروه هتل‌های پارسیان در سال 97 معرفی کرد.

ارائه گزارش عملکرد مالی گروه هتل‌های پارسیان در دوره یازده ماهه سال 96، ارائه گزارش عملکرد کارگروه منابع انسانی، بحث در خصوص جایگاه راهبردی غذا و نوشابه در زمینه فروش، اقدامات در زمینه ایمنی در برابر حوادث، آاقدامات نوروزی کمیته بهداشت و بررسی وضعیت رزرواسیون آنلاین، باشگاه مشتریان و تشکیل ستاد نوروزی از دیگر موضوعات مطرح در این همایش بود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...