صفحه اصلی / اخبار خارجی / هر آنچه که باید از هتل فضایی Orion بدانید + جزئیات و هزینه‌های اقامت
هر آنچه که باید از هتل فضایی Orion بدانید + جزئیات و هزینه‌های اقامت - تصویر 1

هر آنچه که باید از هتل فضایی Orion بدانید + جزئیات و هزینه‌های اقامت

ایجاد شده: 10/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 24/بهمن/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل لوکس فضایی شرکت Orion تا سال 2021 میلادی در مدار زمین قرار خواهد گرفت و از سال 2022 به بعد نیز با یک برنامه‌ریزی، مسافرانی را در خود اسکان خواهد داد. 

بر اساس اعلام شرکت استارت‌آپ Orion Span، سفر به ایستگاه فضایی Aurora، دوازده روز طول خواهد کشید و در ارتفاغ 320 کیلومتری از سطح زمین رخ خواهد داد.

مشاهد طلوع و غروب آفتاب که 16 بار در روز تکرار می‌شود، پرواز بر روی شهر یا محل تقریبی زادگاه میهمانان و بازی پینگ پنگ در حالت بی وزنی از برنامه‌های این سفر رویایی خواهد بود. میهمانان این هتل همچنین می‌توانند در آزمایش‌هایی نظیر رشد مواد غذایی شرکت کنند و نمونه‌هایی از آن را به عنوان سوغاتی خود به زمین بیاورند.

البته افرادی که قصد اقامت در این هتل فضایی را دارند، برای رسیدن به شرایط لازم باید آموزش‌های خاصی را ببینند. مدت این آموزش‌ها برای این سفر تفریحی، سه ماه خواهد بود.

شرکت Orion Span به منظور تمایز خدمات سفر خود به فضا با دیگر شرکت‎‌های فعال در این زمینه، ارائه خدمات لوکس را انتخاب کرده است. 

شعار این شرکت در این طرح "سفر فضایی برای همه" است اما با این وجود، مشتریان و مسافران همه از افراد ثروتمند به حساب می‌آیند. هزینه 12 روز اقامت در هتل Orion واقع در ایستگاه فضایی Aurora حدود 9 و نیم میلیون دلار خواهد بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...