صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل‌های ایران برای گردشگران خارجی رایگان است / گردشگران خارجی نگران هستند
هتل‌های ایران برای گردشگران خارجی رایگان است / گردشگران خارجی نگران هستند - تصویر 1

هتل‌های ایران برای گردشگران خارجی رایگان است / گردشگران خارجی نگران هستند

ایجاد شده: 16/مهر/1397       آخرین ویرایش: 16/مهر/1397

مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران با اشاره به موضوع دو نرخی شدن قیمت هتل‌ها و واحدهای اقامتی کشور، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل نرخ‌گذاری که دو سال پیش از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ابلاغ شد، هتل‌ها می‌توانند هم به صورت ریالی و هم به صورت ارزی دریافت داشته باشند.

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران در تشریح نرخ ارزی، ابراز داشت: هتل‌ها بایستی نرخ ارز مرجع بانک مرکزی را چک کنند و به نسبت آن نرخ، نرخ ارزی دریافت کنند.

"عباس بیدگلی" تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رابطه با موزه‌ها نرخ متفاوتی را تعیین کرده اما برای هتل‌ها به این شکل نیست و ما می‌خواهیم که برای هتل‌ها نیز این اتفاق رخ دهد و گردشگران خارجی پرداخت ارزی داشته باشند.

"بیدگلی" با تاکید بر کاهش درآمد هتل‌ها، گفت: افزایش هزینه هتل‌ها ناشی از نرخ ارز و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه است اما سوال ما این است که چرا باید به گردشگران خارجی تا این حد سوبسید بدهیم.

مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران با انتقاد از وضع موجود و قیمت پایین هتل‌های کشور برای گردشگران خارجی، گفت: حتی گردشگران خارجی با یک حالت نگرانی می‌پرسند که هتل‌های 4 و 5 ستاره چه مشکلی دارد که تا این حد ارزان است.

 

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...